Wpis z mikrobloga

przekonałem się do suvów jakiś czas temu bo w sumie minusów nie ma,


@trololo55: większe spalanie, cena, koszty eksploatacji.

Ale IMO największy minus suvów, to to że ich popularyzacja poniekąd zmusza też innych do zakupu suva. Zasłaniają innym widoczność, zwłaszcza jak jest taki obok podczas skrętu. I przez to jako kolejne auto pewnie rozważe coś wyższego, mimo że ani mi się to podoba, ani mi to nie byłoby potrzebne, gdyby nie
  • Odpowiedz
do suvów jakiś czas temu bo w sumie minusów nie ma,

@trololo55: nie, skądże, lecimy?
- większe zużycie paliwa względem klasy D/E
- mniej miejsca względem VANA
- gorsze prowadzenie względem innych samochodów
- droższe utrzymanie bo większe koła czyli droższe opony, droższe części bo cięższy i większy samochod.
- gorsze manewrowanie na parkingach często nawet gorzej niż w segmencie D/E.
To tak na szybko z pamięci.
  • Odpowiedz
nie, skądże, lecimy?


@ksiak: Buahaha prawie wszystko to nieprawda ( ͡° ͜ʖ ͡°)

- większe zużycie paliwa względem klasy D/E

Segment D BMW3/X3, zauważyłem 20% większe spalanie w x3 tylko co z tego skoro mówimy tutaj o 1-2 litrach na setke

mniej miejsca względem VANA

A kogo obchodzi jakiś van?

- gorsze prowadzenie względem innych samochodów

Przy czym jest wciaż bardzo dobre i poza dynamiczną jazdą w
  • Odpowiedz
Segment D BMW3/X3, zauważyłem 20% większe spalanie w x3 tylko co z tego skoro mówimy tutaj o 1-2 litrach na setke


@cwlmod: Odpowiadasz gościom, którzy piszą wysrywy takie jak

ja się zastanawiam jakie kompleksy sobie rekompensuje


Więc pewnie te 1-2l/100km to dla nich sprawa życia lub śmierci ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja za SUV-ami specjalnie nie przepadam (chociaż jeżdżę SUV-em, ale mój to taki przerośnięty hatchback). Jakbym
  • Odpowiedz
@trololo55: Nie, x5 nie jest bajką. Bajką jest x3 które jest wielkie i prowadzi się prawie jak seria 3 przy komforcie serii 5/7. W x5 bez pneumatyki to jest jakaś trzęsiawka z prowadzeniem wozu drabiniastego
  • Odpowiedz
@JC97: No w sumie masz rację. :D Mnie wystarczyła jedna przejażdżka żeby zrozumieć o co chodzi w suvach a te mireczki nawet raz nimi nie jechały.

Uwielbiam to marudzenie na prowadzenie auta mimo że nigdy na torze nie byli i nawet nie mają pojecia co samochod potrafią. Fakt w suvach jest większy przechył ale na drogach pojadę tak samo szybko jak ich wymarzonym kombi.

A nawet szybciej, bo nie obchodzić mnie
  • Odpowiedz
@cwlmod: SUV-y BMW, Porsche, czy Alfy prowadzą się lepiej niż jakieś jakieś Mondeo czy inne Corolle, więc w ogóle tego marudzenia nie rozumiem ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
nie, skądże, lecimy?


@ksiak: łał, potrafisz czytać broszury ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie, x5 nie jest bajką. Bajką jest x3


@cwlmod: u mnie jest tylna oś skręta i pneumatyka, to auto serio prowadzi się wyśmienicie, nie czuć rozmiaru ani na trasie ani na parkingu. Parkuje się lepiej niż moją starą 3er.
@SpalaczBenzyny: 3l diesel, 340KM

ale wiesz, że w konfiguratorze można z nich zrezygnować? (
  • Odpowiedz
@Moon_Dancer:
research has found that an SUV driver or passenger is at least 50 percent more likely to survive a car crash without suffering serious injuries than an individual riding in a saloon.
  • Odpowiedz
research has found that an SUV driver or passenger is at least 50 percent more likely to survive a car crash without suffering serious injuries than an individual riding in a saloon.


@kimikini: to nie zmienia faktu, że SUVem jest łatwiej dachować.
  • Odpowiedz