Wpis z mikrobloga

@qesq: W przypadku suva to trzeba je faktycznie mieć, bo suv jest wysoki i nie widać gdzie dokładnie jest krawężnik jak do niego podjeżdżasz. W przypadku sedana jest to zbyteczne. Tym nie mniej już w takich krowach jak x5 parkowanie zawsze jest problematyczne. Zwykła seria 5 w mieście robi problemy a co dopiero jeszcze trochę większe x5.

Ja akurat nienawidzę x5. Za duże, zbyt #!$%@? się prowadzi i trzęsie bez pneumatyki
@cwlmod: fakt zwykła 3 da się bez problemu manewrować z czujnikami parkowania . A jak z z prowadzeniem x3 ? Jedyne co mnie uderzało w nowym x3 od kolegi to to ze przy przyspieszaniu przechylał się jak resorak ale on miał tam zwykle zawieszenie. Pneumatyka robi robotę ?
@qesq: W x3 "chyba" nie ma pneumatyki. Fakt, x3 jest bardziej po miękkiej stronie. Ja jeździłem wersją bazową i potem wersją z mpakietem z dużymi felgami. Jedyna różnica była w felgach bo bazowa ma wielkie balony. Adaptacyjnym zawieszeniem nie jechałem.

Powiem tak, ja mam teraz twardego HH (i30N) i doskonale wiem jak precyzyjnie może się prowadzić samochód. Przy tym tez wiem ile energii trzeba włożyć w jazdę takim twardym autem z
@cwlmod: z tym żadna dziura niestraszna to zapraszam do Łodzi ale to raczej były kratery jak po bombardowaniu a nie dziury ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale fakt suvy są zupełnie do czego innego a i tak jak na suva byłem pod wrażeniem . Nowa 3 podobno w m pakiecie ze sportowym zawieszeniem jest dużo lepsza bo obecna jest mega nastawiona na komfort z tego co na jeździe
@qesq: Na łódzkie drogi to tylko monster truck. Nierówności macie tak dużo, że żadne zawieszenie w cywilnym aucie tego nie wybierze. Raz tam byłem eNką i jechałem 20km/h żeby auto się nie rozpadło, a na koniec i tak mnie głowa bolała. Jak wy tam żyjecie?! :o

Mówiąc nowa masz na myśli poliftową serie 3 czy porównujesz g20 do f30?

Gulia to inny segment niż i30N. Może być problem z jazdą testową
@cwlmod: źle napisałem , miałem na myśli ze g20 w zwykłym zawieszeniu wydaje się miękka ale podobno w m pakiecie jest dużo lepiej (tak twierdził sprzedawca dlatego nie traktuje tego jako wiedzy objawionej) .Polifta nie miałem okazji testować. To chyba poszukam sobie czegoś w okolicy do wynajęcia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
trudność parkowania jest teraz w każdym wypadku

Tym nie mniej już w takich krowach jak x5 parkowanie zawsze jest problematyczne.


@cwlmod: @qesq: Nie wiecie co mówicie, auto z tylną osią skrętną parkuje znacznie lepiej niż moja stara F30. Wjeżdżasz na miejsca parkingowe na raz, tam gdzie kiedyś musiałem na 3. O zawracaniu nawet nie wspomnę. Do tego kamery możesz ustawić tak aby pokazywały ci właśnie krawężniki. W ogóle X5 jest
@trololo55: Nie #!$%@?. Wiem jak się x5 prowadzi i NIJAK nie ma to prowadzenia jak f30. To x3 prowadzi się jak sedan a nie ta krowa. Może pneumatyka coś pomaga ale na pewno nie aż tyle. Auto jest po prostu przepastne i ja pod blokiem nie mogłem znaleźć miejsca by je zaparkować.

pneumatyka kosztuje 6k, no rzeczywiście przy kwota nie do przeskoczenia XD

Wydaje mi się, że jak chce się wziąć
Nie #!$%@?. Wiem jak się x5 prowadzi i NIJAK nie ma to prowadzenia jak f30. To x3 prowadzi się jak sedan a nie ta krowa. Może pneumatyka coś pomaga ale na pewno nie aż tyle.


@cwlmod: nie prowadziłeś to po kij się wychylasz? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja F30 jeździłem 7 lat. Myślę, że to głownie tylna oś skrętna robi robotę. Na trasie nie czuć rozmiaru, a
nie prowadziłeś to po kij się wychylasz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@trololo55: Jeździłem porsche cayenne z aktywną pneumatyką i było dobrze.... jak na wielkie auto.

jak się kupuje bmw to i tak trzeba wziąć mpakiet ¯_(ツ)_/¯


@trololo55: Nie o mpakiet mi chodzi. Business, first class i innowacje kosztują łącznie 80k. W mniejszych modelach to jest około 30k i ma się prawie wszystko jest droższe niż w
@cwlmod: przecież nowym autem i tak się nie wciskasz w za małe miejsca aby ci janusze pasatami poobijali drzwi, tylko stawiasz gdzieś dalej prawilnie na 3 miejscach.

A różnicę w manewrowaniu i skręcaniu czuć