Wpis z mikrobloga

a co ty gadasz. Kiedy byl jakis blackout?


@Pitsoon: Były z 5 lat temu podczas super upalnego sierpnia. W tym roku też było to możliwe bo poziom wody w rzekach był niski, ale na szczęście nie było tak gorąco. Jaki to ma związek z samochodem elektrycznym? Elektrownie potrzebują dużo wody do chłodzenia, nie zostały poczynione żadne inwestycje więc będzie tylko gorzej.
  • Odpowiedz
@enron turbo akurat najlepszy rozwiązaniem nie jest, wolnossacy silnik jest dużo lepszy, tylko no większy, więcej pali i ciężki


@kipowrot: mój ojciec ma automat z benzyną 2.0. Jak naprawiał w serwisie to dostał niemal identyczny (nowszy model) z silnikiem 1.6, turbo i też automatem. Miałem porównanie i szczerze współczułem ojcu powrotu do tego muła...
Że się turbo po x-set tysiącach zepsuje? Jezu, to się naprawi/wymieni, mała cena za wiele
  • Odpowiedz
Ostatnio zrobiłem trasę 1000km (500 w jedną stronę) w ciągu jednego dnia i nic nie sprawdzałem. Po jednym postoju w trasie, nim zdązylem się odlać, auto było naładowane.


@PiotrFr: jak wszyscy będą jeździć elektrykami to sobie trochę poczekasz zanim się dopchasz do ładowarki. Wystarczy zobaczyć co się dzieje w wakacje na stacjach przy autostradach. Pomyśl teraz, że ładowanie niech zajmie 20 min (obecnie nierealne),a nie 3 minuty jak tankowanie...
  • Odpowiedz
@QRQ: i takia stacja 40 ladowarek co 50km, aby sieć była wystarczająco gęsta? W Polsce? To już muszą zaczynac modernizowac infrastrukturę aby zdążyć przed 2050...
  • Odpowiedz
Mam diesla ktorego chce się pozbyć, bo zima byly wieczne problemy z akumulatorem. Wystarczylo zeby postal 5 dni i trzeba bylo sie modlic zeby odpalil.


@Pitsoon #!$%@?ąc od wpisu to naprawdę nie wpadłeś na pomysł żeby udać się do elektryka żeby sprawdził co ci tak pobiera prąd bez zapłonu? Albo kupić nowy sprawny akumulator? Jeżdżę autami od parunastu lat. Miałem diesle, benzyny i LPG. Nigdy nie miałem problemu żeby po 5
  • Odpowiedz