Aktywne Wpisy

frugASS +25
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

Citizen_Kane +5
Mireczki,
moja różowa mi robi awantury, żebym zmienił pracę. Jej argumenty-praca nie rozwojowa i słabe zarobki. O ile z pierwszym się zgodzę (Januszex, tu nie ma mowy o karierze), to co do drugiego zacząłem mieć wątpliwości.
Wyciągam 7-9K netto miesięcznie + UOP + służbowe auto + oddaje za paliwo za dojazdy do pracy (choć często jest to dojazd ok.50 minut do drugiego miasta, co nie jest zwracane jako "czas w pracy"). Dodatkowo, w sezonie
moja różowa mi robi awantury, żebym zmienił pracę. Jej argumenty-praca nie rozwojowa i słabe zarobki. O ile z pierwszym się zgodzę (Januszex, tu nie ma mowy o karierze), to co do drugiego zacząłem mieć wątpliwości.
Wyciągam 7-9K netto miesięcznie + UOP + służbowe auto + oddaje za paliwo za dojazdy do pracy (choć często jest to dojazd ok.50 minut do drugiego miasta, co nie jest zwracane jako "czas w pracy"). Dodatkowo, w sezonie





Z tą siecią w sumie współpracuję już od kilkunastu lat, mam tam kilka telefonów firmowych + telewizję, swój nr prywatny miałem w Play.
Uznałem że może czas przenieść wszystko na jedną fakturę, zatem zdecydowałem się przeniesienie numeru na abonament wraz z nowym telefonem.
Poprosiłem w salonie o telefon Samsung z ładowaniem indukcyjnym, zaproponowano mi Flip4 i A53...
Co się okazało po podpisaniu umowy i sprawdzeniu telefonu na ładowarce w aucie - A53 nie ma ładowania indukcyjnego (oczywiście pomimo tego, że pani sprzedawczyni cały czas przedstawiała go jako telefon z ładowaniem indukcyjnym, nawet mówiła o tym, że ładowarki indukcyjnej w zestawie nie ma i że trzeba ją dokupić) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Uznałem że wrócę się do salonu, aby wyjaśnić sprawę, wszak każdy może popełnić błąd.
W salonie jednak pani sprzedawczyni idzie w zaparte, że "ja ją źle zrozumiałem" xD
Totalne palenie głupa, wypieranie się własnych słów, no ogólnie to chyba zaskoczyło mnie najbardziej xD
Niestety umowa podpisana w salonie, Plus wypiera się, że nie da się jej zerwać, choć teraz najchętniej wszystkie numery przeniósłbym gdzie indziej. Jedyna opcja to reklamacja, którą złożyłem, ale wiadomo że to kopanie się z osłem.
Da się jakoś ugryźć ten temat z innej strony? Urząd Ochrony Konsumentów tutaj nie wchodzi w grę, bo zakup na firmę...
Salon to Plus Puck, Stary Rynek 5, 84-100 Puck.
#poradyprawne #telekomunikacja #plus #play #samsung #reklamacja #januszeprawa
Spróbuj napisać skargę wyżej, może w ramach łagodzenia sporu pozwolą ci wymienić telefon na ten drugi.
Dzięki za pomoc.