Wpis z mikrobloga

Mam mały problem z siecią Plus, może ktoś mi podpowie jak z tego wybrnąć.
Z tą siecią w sumie współpracuję już od kilkunastu lat, mam tam kilka telefonów firmowych + telewizję, swój nr prywatny miałem w Play.
Uznałem że może czas przenieść wszystko na jedną fakturę, zatem zdecydowałem się przeniesienie numeru na abonament wraz z nowym telefonem.
Poprosiłem w salonie o telefon Samsung z ładowaniem indukcyjnym, zaproponowano mi Flip4 i A53...
Co się okazało po podpisaniu umowy i sprawdzeniu telefonu na ładowarce w aucie - A53 nie ma ładowania indukcyjnego (oczywiście pomimo tego, że pani sprzedawczyni cały czas przedstawiała go jako telefon z ładowaniem indukcyjnym, nawet mówiła o tym, że ładowarki indukcyjnej w zestawie nie ma i że trzeba ją dokupić) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Uznałem że wrócę się do salonu, aby wyjaśnić sprawę, wszak każdy może popełnić błąd.
W salonie jednak pani sprzedawczyni idzie w zaparte, że "ja ją źle zrozumiałem" xD
Totalne palenie głupa, wypieranie się własnych słów, no ogólnie to chyba zaskoczyło mnie najbardziej xD
Niestety umowa podpisana w salonie, Plus wypiera się, że nie da się jej zerwać, choć teraz najchętniej wszystkie numery przeniósłbym gdzie indziej. Jedyna opcja to reklamacja, którą złożyłem, ale wiadomo że to kopanie się z osłem.
Da się jakoś ugryźć ten temat z innej strony? Urząd Ochrony Konsumentów tutaj nie wchodzi w grę, bo zakup na firmę...
Salon to Plus Puck, Stary Rynek 5, 84-100 Puck.

#poradyprawne #telekomunikacja #plus #play #samsung #reklamacja #januszeprawa
  • 5
  • Odpowiedz
@Jarek_P: no ale drugi telefon który przyniosła miał ładowanie indukcyjne.
czyli w tym kraju z dykty można tak jawnie lecieć w #!$%@? i klient nie ma żadnego wyjścia, tylko się na to godzić? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@potezny_polak: w tym i w każdym innym podejrzewam, jeśli będziesz miał taką sytuację, że podpisałeś umowę, a potem ty będziesz mówił, że zostałeś wprowadzony w błąd, a sprzedawca, że nic podobnego i nie będzie na to żadnych innych dowodów ponad wasze słowa, nikt z tym nic nie zrobi.
Spróbuj napisać skargę wyżej, może w ramach łagodzenia sporu pozwolą ci wymienić telefon na ten drugi.
  • Odpowiedz