Aktywne Wpisy
badreligion66 +355
mirko_anonim +43
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Usunąłem tu konto, więc nie wrzucę znaleziska, ale dla tematów demograficznych poświęcam się i wrzucam z anonima. Zanosi się, że na 2024 Polska będzie miała najgorszą dzietność w Europie. Obecnie jest to 1.1 jak widać. Ciekawe kiedy TFR tgeo narodu spadnie poniżej 1.0, może jak dopompujemy deweloperom to się polepszy?
#nieruchomosci #demografia #ekonomia
────────────────
Usunąłem tu konto, więc nie wrzucę znaleziska, ale dla tematów demograficznych poświęcam się i wrzucam z anonima. Zanosi się, że na 2024 Polska będzie miała najgorszą dzietność w Europie. Obecnie jest to 1.1 jak widać. Ciekawe kiedy TFR tgeo narodu spadnie poniżej 1.0, może jak dopompujemy deweloperom to się polepszy?
#nieruchomosci #demografia #ekonomia
────────────────
Można kręcić gównoburze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#rower #gravel
To tak jakby pisać, ze rowery DH to dopiero badziewie, ciężkie, złe podjeżdżają i wolne na asfalcie, po co to komu (
Komentarz usunięty przez autora
wg mnie zastosowania dwóch typów rowerów - gravel i cross jest w praktyce takie same, przy czym cross to bardziej "szosowa" wersja mtb, a gravel to bardziej "off-roadowa" wersja szosy
o ile na płaskim równym szutrze gravel może być spoko, dla mnie akurat "filigranowego" zawodnika obecność amora nawet z 60mm skoku ratuje dupsko, w szczególności na
Ja proponuje zerknąć na zawody gravelowe, żeby zrozumieć do czego jest ten rower. Większość to ultramartony, jednodniowe maja 150-300km, a najkrótsze dystanse to ok 80km. Trasy po Kaszubach, Suwalszczyznie czy po
zamiast wstawić jakąś karbonową pierdołę która ma amortyzować nierówności - wstawić dobrego widlaka powietrznego i problem mamy z głowy
znalazłem nawet coś takiego od canyon'a ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.canyon.com/en-pl/gravel-bikes/bike-packing/grizl-suspension/
Wolniejszy od szosy ale ktoś kto kupuje gravela jednak nie liczy na ogromne prędkości.
Mniej wygodny od mtb ale za to szybszy na