Aktywne Wpisy

SzubiDubiDu +514
Przypominam, że wszystkie urzędy w małych miejscowościach to w rzeczywistości żydowskie przedszkola dla dorosłych kobiet.
-90% pracowników to kobiety
-0% przydatności takiego obiektu
-główny cel to dawanie zajęć kobietom aby nie siedziały znudzone w domu bo jeszcze by wymyśliły np. rodzić dzieci
-zamiast tego przekładają papierki ze stosu A na stos B, popijają kawę i rywalizują między sobą o ubiór i wakacje
-ich pensje to za mało aby mogłby się samodzielnie utrzymać (jedzenie, ubrania, wakacje) więc potrzebna
-90% pracowników to kobiety
-0% przydatności takiego obiektu
-główny cel to dawanie zajęć kobietom aby nie siedziały znudzone w domu bo jeszcze by wymyśliły np. rodzić dzieci
-zamiast tego przekładają papierki ze stosu A na stos B, popijają kawę i rywalizują między sobą o ubiór i wakacje
-ich pensje to za mało aby mogłby się samodzielnie utrzymać (jedzenie, ubrania, wakacje) więc potrzebna
źródło: IMG_3032
Pobierz
wfyokyga +182
źródło: temp_file2270237637392398901
Pobierz



Potrzebuje stworzyć coś takiego, że:
w zakładce "Podsumowanie" Wpisując czyjeś imię i nazwisko, przeszuka mi zakładki wstecz czyli np 20 i stworzy tabelę pod spodem która będzie wygladała tak:
miesiąc (zaciąga z komórki np C120 z danego arkusza) | i 5 komórek które znajdują się obok nazwiska (które odnalazło) po jego prawej stronie. I uzupełni w dół wszystkie które znalazł
Pomoże ktoś jak to ugryźć?
@Insiders: przy takim opisie problemu to jedyne co mogę doradzić to: jak będzie tworzył skrypt to staraj się jak najwięcej korzystać z wbudowanych funkcjonalności (na przykład formuły). Brak jest jakichkolwiek szczegółów na temat wielkości poszczególnych arkuszy, ich struktury (taka sama/inna w każdym przypadku), tego czy często ilość arkuszy się zmienia itd., więc trudno coś więcej doradzić.