Aktywne Wpisy

Tzw "najseksowniejsza piłkarka świata" - 17 mln obserwujących na insta.
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
źródło: Gv9zPbxWMAAM_PA
PobierzUwaga frajerzy mam ważny komunikat!
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
źródło: IMG_1214
Pobierz

źródło: comment_16616524856m41WqhxUe1fojlHZXWDDf.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
i jak minęła pierwsza noc z nią?
Zdrowy kot nie robi poza kuwetę
Mój kot nie rzyga
Sierść to prawda
Jak sobie wychowasz kota tak cię będzie traktował
Jak ma drapak to nie nieszczy mieszkania
@furcio: xDdddDAdDDD
- jak ktoś już napisał, plus istnieją proszki zapachowe do kuwety :) jak sypiesz do kuwety piasek z Lidla za dychę to się nie dziw, że śmierdzi XD
- to raczej kotu coś nie pasuje (za mało kuwet, stres)
- no to super dietę dla kota trzymacie że kot rzyga xd Ciebie jakby karmili pasza, to też byś rzygał xd