Wpis z mikrobloga

Zalezy od firmy, rozne historie sie slyszalo, ale zazwyczaj za wage placili, bo nie mieli wyjscia, inaczej samochod na parking i stoisz dopoki nie bedzie zaplacone. I przeladowane to co za duzo na inny bus.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sosux19: Obecnie jak trafią Cię Niemcy na #!$%@? czasie (tachobuch) to płacisz Ty i firma.
Ps: są firmy gdzie jeździ się po 4-6h ¯\_(ツ)_/¯
@sosux19: Pracowałem na busach w kółku i praca była start pl>fr dojazd i rozladunki, jak była dobra godzina to jazda na załadunek chyba, że firma zamknięta to masz pauze do rana i od rana zaladunki i jazda do Pl bez snu
@Impulsator: Mi tego mówić nie musisz, bo pracuje jako kierowca. Miałem na myśli to, że Mirek wyżej napisał, że nie wyobraża sobie jazdy więcej niż 14h, a Ty mu odpisałeś, że z tachografem możesz pracować 13/15h, ale czas pracy, a jazdy to dwie różne sprawy, więc nie możesz jechać 13h.