Aktywne Wpisy
dawidm999 +2
źródło: IMG_20250803_175026
Pobierz
Pamiętacie tzw. oranżady „na miejscu”?
Ostatnio, będąc w osiedlowym Społem, zauważyłem skrzynkę buskowianek i od razu przypomniałem sobie o tym rarytasie.
W czasach technikum — a były to lata mniej więcej 2010–2014 — razem z kumplem w długiej przerwie chodziliśmy codziennie do sklepu obok szkoły i kupowaliśmy po butelce z kapslem. W pewnym momencie staliśmy się stałymi klientami: gdy tylko przekraczaliśmy próg, pani kasjerka bez słowa wyciągała spod lady dwie butelki ze skrzynki, my
Ostatnio, będąc w osiedlowym Społem, zauważyłem skrzynkę buskowianek i od razu przypomniałem sobie o tym rarytasie.
W czasach technikum — a były to lata mniej więcej 2010–2014 — razem z kumplem w długiej przerwie chodziliśmy codziennie do sklepu obok szkoły i kupowaliśmy po butelce z kapslem. W pewnym momencie staliśmy się stałymi klientami: gdy tylko przekraczaliśmy próg, pani kasjerka bez słowa wyciągała spod lady dwie butelki ze skrzynki, my
źródło: 1526841466_6pibyx_600
Pobierz




self.od
self.wpisywania
self.wszędzie
self.self.
self.dostanę
self.self-ataku
czy wy zawsze myślicie tylko o sobie? ヽ( ͠°෴ °)ノ
źródło: comment_16610394440klLTxNZVCopJKa8nwDDHm.jpg
Pobierzthis-> było w zasadzie opcjonalne, i w sumie w praktyce tego prawie nie używałem.
Tutaj bez "self" nawet funkcji nie zadeklarujesz, ani do żadnej zmiennej sie nie odwołasz, a idź Pan w ciul
Albo np. nie widziałeś obiektowego stylu pisania w natywnym C (czyli nie w C++).
void Foo(struct MyStruct k){
printf("%d\t%d\n", k.a, k.b);
}
Ostatecznie zawsze masz adresowalne dane/informacje-obiekty i dane/informacje-wykonywalne, a jeżyk programowania ma za zadanie to jakoś spójnie i przyjaźnie złączyć, aby to współgrało ze sobą :P
Wszystkie funkcje w tym pliku przyjmują strukturę tego samego typu przez wskaźnik jako pierwszy argument funkcji.
W C++ zamiast tej struktury i kilku funkcji, to byś to naklepał jako klasa lub struktura z metodami, a this po prostu jest cukrem składniowym na takie podejście z pierwszym
widzę tylko keyword "struct" w momencie deklarowania użycia struktury (w sensie tworzenie zmiennej, albo przekazywanie struktury do funkcji).
Dalej wydaje mi się to mniejszy masochizm, biorąc pod uwagę że nie dopisuję "struct" przed każdą zmienną w samym structcie :V
W c++ można napisać
1'000'000 żeby było czytelniejsze. Da sie tak w pythonie?
Czasami to jest równoznaczne i wspierane przez język, np. przez uniform function call syntax, extension methods to podobny temat.
Generalnie warto by było przy tej okazji poruszyć temat single dispatch i multiple dispatch ale nie chce mi się xD