Aktywne Wpisy
ligghead +14
POKEMON: BIEL I CZERWIEŃ
Pracowałem nad tym projektem przez jakiś czas po cichu, ale to już czas żeby nabrał większego rozgłosu. Wraz z grupką znajomych pracuję nad projektem Polskiej gry Pokemon w stylu tych z Generacji 4. Wszystko zaczynamy od zera: Mamy własną ścieżkę dźwiękową, fabułę, grafikę, oraz PokeDex, który na chwilę obecną składa się z 94 nowych stworków, oraz 38 form regionalnych. Wersja demonstracyjna powinna pojawić się już niebawem, a aktualizacje
Pracowałem nad tym projektem przez jakiś czas po cichu, ale to już czas żeby nabrał większego rozgłosu. Wraz z grupką znajomych pracuję nad projektem Polskiej gry Pokemon w stylu tych z Generacji 4. Wszystko zaczynamy od zera: Mamy własną ścieżkę dźwiękową, fabułę, grafikę, oraz PokeDex, który na chwilę obecną składa się z 94 nowych stworków, oraz 38 form regionalnych. Wersja demonstracyjna powinna pojawić się już niebawem, a aktualizacje
Może głupie pytanie ale jakoś nie potrafię znaleźć odpowiedzi na to pytanie ani sam dojść do jakiś sensownych wniosków.
Załóżmy że mamy jakiś kod w zewnętrznej bibliotece który wykonuje asynchroniczny strzał do jakiegoś serwisu, tego kodu nie możesz zmienić.
Pytanie co by można zrobić aby zamienić powyższy kod na podejście reaktywne, czy możemy opakować kod w ten sposób?
Mono.fromSupplier() ->asyncCall())
Czy event loop nie będzie miał problemów z obsługą takiego kodu?
Czy lepiej w takim przypadku zrezygnować z reaktywnego podejścia?