Wpis z mikrobloga

#atal #nieruchomosci #budownictwo #okna
Patrzcie jakie mam fajne okno w kuchni. Rama wygięła się po 2 latach od zakupu mieszkania, atal oczywiście odrzuca reklamację jak to mają w zwyczaju ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak to ogarnąć? Wymiana okna? A może da się to jakoś wyciągnąć.
Nie mam pojęcia jak się zabrać do tematu.
diler_biedy - #atal #nieruchomosci #budownictwo #okna
Patrzcie jakie mam fajne okno ...

źródło: comment_1658993423ULVcvtmF0AVV1pqBxFtp4j.jpg

Pobierz
  • 59
@Modern_Talking: po lewej stronie jest słupek pcv (niestety narożnik nie jest betonowy) drugie okno, i drzwi balkonowe pod kątem 90' tak samo jak w bloku naprzeciwko, więc jeśli nawet blok by pracował to chyba słupek pcv nie byłby w stanie stawić takiego oporu żeby rama się zgięła, ale to tylko moje przypuszczenia bo nie znam się.
@lexico: dla mnie mieszkanie na kredyt nie jest synonimem bogactwa :P a kasę ma
w miarę możliwości ogarnąć to swoimi siłami


@diler_biedy: nie da rady.
W profilu jest wzmocnienie i to ono powinno zapobiec takiemu wygięciu.

Coś takiego się samo nie zrobiło, to musiała być duża siła.
@lexico: własnymi siłami tzn. myślałem o czymś takim: w miejscu gdzie leży poziomica przykręcić stalowy kątownik o długości około 50cm do profilu, w sufit dać kotwę i naciągnąć jakimś pasem czy bloczkiem do góry.
Jeśli coś takiego kwalifikuje się do wymiany to chyba nie zaszkodzi spróbować, najwyżej się #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Jones_Indy: kurde w sumie racja, pocisnę tych januszy z atala i zobaczę co odpowiedzą.
Inna kwestia to taka że ja po prostu chcę mieć szczelne okno, a wiem od sąsiadów że z atalem trzeba iść do sądu bo inaczej nic się nie ugra, a ja wolałbym to załatwić szybko i skutecznie bo nie mam za bardzo czasu na zabawę w kotka i myszkę.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@diler_biedy: Blok do wymiany.
Ale ciekawi mnie odwaga deva, który dał tak zajebiście wielkie okno jako jedno skrzydło xD