Wpis z mikrobloga

@dust93: trochę słabe jest wystawanie negatywa od razu bez wcześniejszego kontaktu ze sprzedającym, każdy może się pomylić więc warto wpierw się skontaktować i wyjaśnić sprawę. Dopiero gdy rozmowa nic nie da wtedy powinno się wystawiać negatyw.
  • Odpowiedz
@dust93: nice, 100% poleciło tego sprzedawcę ale 7 ocen z 59 usunięto, ciekawe dlaczego ( ͡° ͜ʖ ͡°) w ogóle w zakładce dane sprzedającego macie dane firmy i jej właścicielki. Obstawiam ze to typ ludzi, którzy wysyłają wezwania do wszystkich o wszystko, bo nawet na Google Street View siedziba firmy jest totalnie zblurrowana, bankowo wzywali Google do usunięcia bo narusza dobra osobiste xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@dust93: przecież te Janusze allegro kopiują te teksty z jakichś porad z forum, a nawet nie rozumieją treść. To jak oświadczenie na fejsbuku że nie zgadzasz żeby FB miał prawa do twoich zdjęć itp. #grazynyprawa
  • Odpowiedz
@dust93: Kiedyś miałem przyjemność z podobnym asem od ubezpieczeń - napisał bardzo podobny tekst do mojej znajomej, żądając usunięcia oceny, bo on niby wszystko posprawdzał, łącznie z nagraniami rozmów, dokumentacją i on się z jej opinią nie zgadza. Obsługa była na piątkę z plusem i już, a zła ocena kumpeli to działanie na szkodę firmy i idziemy do sądu za negatywną opinię! xD Chyba byłem trochę złośliwy, wystawiając mu jedną gwiazdkę,
  • Odpowiedz