Wpis z mikrobloga

@#!$%@?: Wiadomo, piniążki oczywiście są fajne, aczkolwiek mniej więcej od połowy gry miałem ich tak dużo, że nie miałem na co je wydawać...

Swoją drogą to może się orientujeszL jedną z rzeczy która strasznie mnie irytowała w wieśku był limit na doświadczenie przy zabiciu przeciwnika o levelu o 6 mniejszym od własnego. Wiesz może czy są jakieś mod-y na obchodzenie tego?

Gdyby nie ta cecha to W3 byłby moją grą wszech czasów
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Swoją drogą to może się orientujeszL jedną z rzeczy która strasznie mnie irytowała w wieśku był limit na doświadczenie przy zabiciu przeciwnika o levelu o 6 mniejszym od własnego. Wiesz może czy są jakieś mod-y na obchodzenie tego?


@8c7b: na 99% za drugim razem grałam z takim modem, bo też mnie to wkurzało strasznie. Tylko to było dawno, więc nic konkretniejszego nie powiem, ale bankowo łatwo to znaleźć
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
#!$%@?, ile czasu zajęły mi tej #!$%@? morzowe pytajniki. Po 20% chciałem zrezygnować, ale odkryłem wszystkie bo jestem perfekcjonistą, nie zmienia to faktu że po tym maratonie chciałem umrzeć.

#!$%@? syreny.


@8c7b: opisujesz moje myśli i traumy ()
@biczek: ukończyłem W3 kilka razy od czasu premiery. Na PC i konsoli grając na różne sposoby, lekką ręką ponad 1000 godzin, znam grę na pamięć. W pewnym sensie zazdro, bo ta gra jest warta czasu i nawet dwukrotne przejście nie odsłania tej gry, ale nie jest to gra wybitna i ma swoje mankamenty.
na Skellige odpuść sobie pytajniki na morzu, szkoda czasu ;)


@kolegamichaua: Większość pytajników sobie można odpuścić, o ile nie zainstaluje się moda podbijającego wartość i jakość znajdowanych rzeczy. :(

na 99% za drugim razem grałam z takim modem, bo też mnie to wkurzało strasznie. Tylko to było dawno, więc nic konkretniejszego nie powiem, ale bankowo łatwo to znaleźć


@poprostuzyj: W moim mod managerze to się nazywa "Always Full Exp Reforged".
@biczek gierka świetna. Autentycznie było mi smutno jak ja skończyłem.

Jedyne co mnie wkurzało poza standardowym brakiem drogowskazu w kasztelu było skalowanie zadań, czyli np zadanie skalowane na level 20 odblokowywalo zadanie na poziomie 15. A w pewnym momencie gry wpada na raz tyle zdań na ten sam poziom że bez szans żeby je wykonać na odpowiednim levelu przez co robią się śmiesznie proste.
@biczek: Czy ja wiem czy takie dobre? Fabuła podstawki jest średnia, gameplayowo jest mocno powtarzalnie, eksploracja jest średnia. Świat jest niby duży i "tętniący życiem", chociaż to w sumie bardziej złudzenie. Walki z bossami, a szczególnie końcowym to nieśmieszny żart. Wiele kwestii wyborowych zostało słabo rozwiązanych, ponadto import wyborów z dwójki nie ma dosłownie żadnego wpływu na grę. Brak Iorvetha i Saskii to żart. Natomiast oba dodatki są wyśmienite. Nie zrozumcie