Wpis z mikrobloga

że kłamstwem jest wciskanie kitu, że przy sofcie tunerzy robią jeszcze dodatkową mapę


@Stitch: dlaczego jest kłamstwem? xD
Jesli sterownik na to pozwala bez większych fikołków to co za problem?
@Drail toż Ci już wyżej napisałem, że żaden tuner nie dotyka tych nastaw ze względu na to, że już producenkie są najbardziej optymalne i to tłumaczył opornie zarówno kivi(ba nawet wizualnie pokazywał wycinek jaki sie modyfikuje, a jaki faktycznie w ecu jest ogółem) jak i bodaj nawet gregor.
Zresztą na te pytania odpowiadał tez gosc, który mnie instruował przy zabawie z softem co tykac, czego nie i dlaczego nie. Prędzej #!$%@? niż
Nie, nie jest. Gdyby było, to samochody trzeba by było naprawiać na państwowych skp, a nie w dowolnych warsztatach.


@hamuj_sie_hamuj_sie: jedno z drugim nie ma związku. Wymiana zawieszenia jest wymianą zawieszenia. Jak masz niesprawne amortyzatory to masz gorsze trzymanie na łukach, hamowanie również się pogarsza.

Gdzie, na karaiby? Im mniejsza wiedza tym większa pewność siebie widzę.


dalej do przodu zamiast zahamować w odpowiedniej do tego drodze hamowania.

https://www.autoczescipolska.pl/czy-zuzyte-amortyzatory-wplywaja-na-droge-hamowania.html

Zaleca się wymienić
@Stitch: Eh ale nie rozumiem co sie tak uczepiłeś tego Kiviego czy innego gościa. Rozmawialiśmy o fizycznej możliwości zmiany. To się upierasz że tego sie nie robi xD Jakby conajmniej było to zakazane. Jest opcja, można zrobić to się zrobi jak trzeba. Tyle. O tym postoju to też z tego co pamietam wyszedł temat od badania zadymienia gdzie @testovirondepot powiedział ze ograniczano obroty. I wiesz co? Miał racje bo sam sie
@Drail a zanin ktokolwiek odniesie sie do dieselgate. VAG wgrywal mapy na 80km, gdzie miało być 140. Ale, że nikt nie mierzy mocy na teście... :)
@Drail no i owszem, ale nie miało to nic wspólnego z tym oprogramowaniem z testów w stanach, bo to co miales wgrane to mialo modyfikowane, by szybciej silnik się dogrzewał.
@Drail jeśli dobrze pamietam, to wieksza dawka na zimnym silniku, by szybciej wygrzać katalizator i wymusic dotrysk adblue (w jakich warunkach scr dziala to na bank wiesz)
@Stitch: dobrze ja podsumuje. Sciągnij mape ze sterownika samochodu i zobacz co tam mozna robić. I nie mów że hoho KIVI TAK NIE MOWIŁ!!! TAK NIE WOLNO!!!!!! Bo sorry ale nie jest to dla mnie jakieś bożyszcze. Samochodów nie TUNINGUJE codziennie. Jak trzeba to coś poprawie w paru wozach. Tyle.
@Drail ale ja wiem co można zrobić w ecu, ja tylko mówię, że to nie jest żadna standardowa robota przy robieniu mocy ;) bo dawek 'podstawowych', że tak to uproszczę to nikt nie tyka, bo nie ma sensu. Za kiviego wskazałem, bo chyba najlepiej to przedstawił jeśli chodzi o prostote.

@Stitch: ale czemu niby nie mozna tak robic? czy kivi przyjdzie i ci jebnie kluczem w glowe jesli sobie na biegu jalowym dasz limiter obrotow 2500rpm a mape paliwowa taka ze do 1500rpm jest fabryczna a 1500 w gore bedzie ledwo dychac juz? czy to popsuje w jakis sposob silnik? jesli nie bedziesz robic zadnych przegazowek na postoju ani pomiarow zadymienia codziennie? XD
ja tylko mówię, że to nie jest żadna standardowa robota przy robieniu mocy


@Stitch: jest, mowi sie tunerowi

we mi jeszcze heniu zrob tak zeby auto na luzie sie z problemami wkrecalo powyzej 2000rpm a najlepiej to limiter na 2000 zeby byl softowy


a heniu na to

no normalnie byku patrz cyk cyk tu wszystko #!$%@? i gotowe


xD

ja tylko mówię, że to nie jest żadna standardowa robota przy robieniu
@Stitch: Normalnym czyli jakim? Ze przyjeżdża Janusz passatem i mówi ze chce wincyj mocy? Czy jak przyjeżdża seba i mówi ze na włączonej klimie chce mieć kulturka program a na wyłączonej rozrywanie wydechu? xD bo obsługiwani są tak samo
@Stitch: A wiesz ze 90% tych golfów z antilagiem to celowe dojebhwanie więcej paliwa żeby głośniej strzelało? xD to nie subaru wrxsti przerobione do rajdów gdzie antilag jest używany i daje przewagę, to głupota dająca szybsze #!$%@? motoru i przewagę 0.2s nad Januszem w pasku