Wpis z mikrobloga

@Kosedek: @Tobek90: nom unik to podstawa, ale jak masz odpowiednią maszynkę jak np av8 to i śmierć nie jest problemem o ile odstrzelą Ci skrzydło albo uwalą ogon, ciąg w dół i spokojnie na lotnisko jako trup ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Tobek90: Święta racja, przeżyjesz to masz okazję na jeszcze kilka, zrobisz 1za1 to witasz się z hangarem. Headony do końca stosuję tylko w jednym wypadku, wiem że jest tego "warte", czyli eliminacja najgroźniejszego przeciwnika. Z headona powinno się uciekać już przy 1,2 a czasami nawet 1,5 km. W "wyćwiczonych" sytuacjach można ryzykować powrót do headona poniżej 1km o ile jest się pewnym swojego wyczucia.

Ci co grają 'intensywnie" AB mają element
pewniecham - @Tobek90: Święta racja, przeżyjesz to masz okazję na jeszcze kilka, zrob...
@pewniecham: Goście z AB lepiej strzelają to fakt, intensywność walki sprawia że stają się świetnymi strzelcami. Dobre latanie na RB to jak ja to mówię jest to "władanie energią w przestrzeni i czasie" w celu pokonania przeciwnika wtedy idzie ugrać 10 20 50 a nawet 100 k/d na OP maszynach (oczywiście z 25-50% to boty)
@Tobek90 mordo ale władanie energia to raptem 1/3 zabawy, większość graczy to przede wszystkim headon, odnaleźć się w sytuacji zamieszania i dopiero walka na energię.. ludzie pierdoła jakie to RB skillowe a w ogóle nie odstaje od AB pod względem rozgrywki .. 3 min wspinaczka, walka w kole do ziemi i praktyczne po bitwie. Co z tego że solo #!$%@? każdego z nich jak mi wyruchaja naziemki i braknie czasu ... Gram
@pewniecham Traktowanie AB przez ludzi jako mniej skillowego bierze się z tego że na AB jest niższy próg wejścia, wyższy próg wejścia nie sprawia że coś jest bardziej skillowe, DCS ma bardzo wysoki próg wejścia a Tetris bardzo niski a jak oglądałem mistrzostwa w tetrisa to byłem w szoku jakiego skilla mieli zawodnicy.