Wpis z mikrobloga

Ja rozumiem, że mechanizmie gry od jednego studia często będą podobne, bo są robione na jednym silniku, ale czy fabularnie piranha bytes nie potrafi stworzyć innej gry niż "jesteś anonimowym wybrańcem, musisz dołączyć do jednego z trzech obozów, jeden będzie konserwatywny, drugi anarchistyczny a trzeci religijny. Wszystkie trzy chcą tego samego tylko innymi metodami, dołączenie do jednego blokuje resztę, ale gdzie nie dołączysz to i tak będziesz musiał wykonywać zadania dla określonej frakcji, najwyżej jako szpieg, bo tak prowadzi fabuła. Na koniec rozwiążesz tajemnice świata i go uratujesz, bo takie miałeś przeznaczenie, elo."

Za każdym piraniowym razem.

#gry #xbox #ps5 #pcmasterrace
  • 14
@Jestemkoksupotezny ale u pirani ten system obozowy strasznie bije po oczach, co za problem zrobić grę gdzie nie musisz nigdzie dołączać, zróżnicować trochę świat a nie trzy sztywne frakcje z wyraźnymi granicami xD Albo chociaż by w jednej grze zrobili 4 a w innej dwie, chyba że ich silnik gry jest tak drętwy, że nie da się na nim zrobić innej gry nie takiej z 3 obozami xD
@Jestemkoksupotezny ja tam lubię ich gry za system rozwoju postaci, który jest satysfakcjonujący i za świat, który nie prowadzi za rączkę, nawet początkowe questy i lokacje potrafią być nie do przeskoczenia, gra nie mówi co kiedy i na jakim lvlu musimy robić, trzeba samemu wybadać czy damy radę czy nie i niejednokrotnie trzeba zadania odkładać na później.

Ale ten system z obozami naprawdę trochę już razi. Do tego dużo takich genetycznych rzeczy