Wpis z mikrobloga

@RafB: A bo ostatnio rozmawiałem z takim jednym wielbicielem automatu, i w zasadzie wszystko było ok, nawet do pewnego momentu mnie przekonał tym że mam jeden pedał mniej do obsługi (jak tym jeździć???), ale trąciłem sprawę spalania. No i wyszło już mniej różowo. Zostaję przy manualu. Chcecie jeździć bez wajchowania benzyny to sobie jeździjcie, ale nam (wajchowiczom) dajcie spokój. Macie swoje podwórko i tam sobie liżcie jajka nawzajem.
@gracilis: bo jak wchodziły automaty to były dużo gorsze (do tak samo dynamicznej jazdy potrzebny był mocniejszy silnik). Ale to się zmieniło. Teraz główna zaleta manuala to przy słabym silniku w górzystym terenie można z wyprzedzeniem zmienić bieg.

No i serwis cały czas droższy więc kupując używany automat trzeba po prostu go sprawdzić na serwisie.
@gracilis:
mowisz o nowych czy uzywkach?
pewnie z tych samych pobudek dlaczego wybierali
-male auta zamiast duzych
- takie co mniej pala [diesel] zamiast top RS M-power AMG BRABUS version 3.0 tri-turbo
- klima manual, a nie automat x-strefowy
- smieszne zolte lampy zamiast doplacic do LED czy xenon
- proste radio a nie kombajn navigacje co jeszcze loda zrobi
- zwykle wyciaraczki zamiast takich z sensorem deszczu
- proste zawieszenie
@gracilis: bo manuale są tańsze i polak woli narzekać na coś czego nie rozumie i nigdy nie spróbował, reaguje agresja i stara się usprawiedliwiać i argumentować dlaczego on jeździ manualem, wstydzi się przyznać sam przed sobą. W skrócie wynika to z biedy finansowej i umysłowej.
@Dejwi996: to można powiedzieć że jestem #!$%@?, w lutym kupiłem 25 letni automat, zrobiłem już ponad 10k km i on dalej jeździ ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@gracilis: to nie uwielbienie tylko raczej przyzwyczajenie z lat 90, kiedy automat w Polsce to była ciekawostka rzadko spotykana na drohach.

@Positano1: też jakiś czas temu miałem dylemat czy ogarnę automat, jedynie co trzeba pamiętać to żeby lewa nogą