Wpis z mikrobloga

@kutafonixor sprzęgło konwertera (tzw. lock-up), który umożliwił odciążenie obrotów silnika, redukując jednocześnie poślizg pracy konwertera, dając stosunek obrotów 1:1.
A efektem jest ograniczenie mocy i momentu. Silnik wtedy wyje na jednostajnyc obrotach.

Kivi racing factory kiedyś to tłumaczył na przykładzie jakiegoś mniejszego puga. Nie da się nawet wykresu na hamowni zrobić od samego dołu bo ta blokada ogranicza moc. Zamiast robić pomiar od np 1200rpm robi się od 2400 RPM bo
  • Odpowiedz
@kutafonixor w grupie psa z niskich obrotów auto nie chce jechać, dodałem link od kiviego gdzie tłumaczy jak to dokładnie działa. http://youtu.be/E-hYrWt-x9E od 12 minuty.

I jak w skrzyni ZF wciskasz gaz to skrzynia reaguje jak manual czyli od razu ładnie się zbiera, a eat najpierw tak jakby się ślizga zamiast oddawać moc na koła.
  • Odpowiedz