Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Są tu użytkownicy di2 i etap? Szykuję się do wymiany na elektryka (raczej na pewno rynek wtórny) i nie wiem w co iść, +1 dla ETAP za brak kabli bo nie mam ramy z wewnętrznym prowadzeniem. Ps kupię najlepiej kompletny zestaw do montażu ( ͡ ͜ʖ ͡). #szosa #kolarstwo #rower #rowery
  • 21
@roadjoker: Jak rynek wtórny to tylko Shimano, mechaniczne komponenty kupisz w dobrych cenach, zresztą ja nawet hydrauliczne kupiłem za przyzwoite pieniądze. Kwestia jak bardzo Ci się spieszy i jak bardzo chcesz polować na okazje.
Tylko jak nie masz wew. prowadzenia to w ogóle zobacz jak możesz kable pociągnąć, bo jak się okaże, że nie masz np. przejścia do tylnej przerzutki, musisz kombinować z zewnętrzną baterią, junction boxem i wywalić kable na
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@G0lomp: napęd i tak mam do wymiany, chyba że ten sram potrzebuje jakiejś kosmicznej kasety, nie mam żadnego doświadczenia ze sramem a tym bardziej elektrycznym. Za ten pieniądz jak liczyłem to będę miał używane di2 albo różnica będzie kilka stówek za korzyść di2.
@roadjoker: Nic nie potrzebuje, możesz wsadzić dowolną kasetę 12sp i będzie to jakoś działało, natomiast ich kaseta + łańcuch flattop są wskazane. Tyle że jak doliczysz kasetę i łańcuch (i może bębenek?) to różnica w cenie zrobi się dużo większa :p
Zresztą nie bez powodu to się nazywa "upgrade kit" xD
@G0lomp: ok. Czy jeśli jednak zdecyduję się na di2, to z tego co czytałem każdy element z di2 w nazwie pasuje ze sobą? W sensie mogę każdą klamkę di2 łączyć z każdą przerzutką di2? Pytam bo na necie padała odpowiedź tak ale na olyksach przy klamkach di2 trafiają sie wzmianki 2x10 np.
@roadjoker: Temat kompatybilności jest nieco bardziej skomplikowany i najlepiej rozważać na konkretnych przykładach. Generalnie kolejne generacje różnią się przewodami (poza 2/3 gen.), chociaż można stosować adaptery.