Wpis z mikrobloga

@BlobFish45: nawet bez patchy jakoś gra dałaby sobie radę.
Niepojęte jest zostawienie w takim stanie. Gra dalej przynosi pewne korzyści z mvm czy kluczy.
Serwery Valve stoją czyli się zwracają.

Z punktu biznesowego to istny bezsens.
Już zamknięcie casuala więcej by przyniósł niż takowy stan
@cielak44: Brak patchy powoduje, że gra zaczyna nudzić się coraz większej ilości graczy. Właśnie dużo ludzi jedyne co widzi to misje z mvm bo można coś zyskać, a casual jest praktycznie nie grywalny. Zresztą samo dodanie casuala było błędem, a przynajmniej w takiej formie w jakiej jest teraz.
@BlobFish45: Nudzi czy nie gra dalej żyje. To nie jest etap że to już koniec czy dogorywanie.
Wyniki nie są najgorsze a gry z mniejszą ilością graczy posiadają suport. Nie rozumiem tego stanu rzeczy

A co do casuala najlepszy był przed tymi lvlami. Tylko go skopali i przy okazji wymęczyło to serwery społeczności
@cielak44: > Nudzi czy nie gra dalej żyje
Oczywiście, nadal ma się bardzo dobrze, najbardziej denerwują mnie ludzie co już od kilku lat trąbią o tym że tf2 umiera, czego wgl nie widać xd

A co do casuala najlepszy był przed tymi lvlami. Tylko go skopali i przy okazji wymęczyło to serwery społeczności

Najbardziej co wkurzyło wtedy graczy, to próba upodobnienia tfa do csgo przez twórców. Teraz, gdy gracze w miarę
@Grewest: Chodzi tutaj głównie o dodanie skinów do broni w aktualizacji Gun Mettle oraz Tought Break w 2015 roku. Wiadomo, w innych grach też były skiny, no ale csgo był wtedy dość popularny, a z racji że obydwie gry są od valve, to gracze zaczęli w tym coś dostrzegać (mi osobiście te skiny nigdy nie przeszkadzały a wręcz przeciwnie były dla mnie dobrym pomysłem). Rok później, gdy dodali casuale, to już