Wpis z mikrobloga

Pytanie w tym roku planuję wybrać się nad polskie morze. Gdzie konkretnie jeszcze nie wiem.

I tutaj pytanie gdzie byście polecali, czy oklepane turystyczne miejscowości typu: Gdańsk/Mielno/Świnoujście/Międzyzdroje, czy mniej znane miejscówki.

Chciałbym się wybrać na parę dni, ale zarazem nie chciałbym nadszarpnąć mocno budżetu, więc zależy mi na wersji ekonomicznej, aby odpocząć ale bez bólu serca po spojrzeniu na portfel. Nie dla mnie drogie hotele - już nie chodzi o budżet, ale wychodzę z założenia, że wakacje to nie grzanie tyłka w solarium hotelu, czy taplaniu się w hotelowym basenie. Chciałbym spędzić wakacje aktywnie, pochodzić po plaży, pozwiedzać, poobcować z naturą itp.

Też jaką porą byście radzili jechać na te nasze polskie morze? Lipiec/sierpień czy może wrzesień? Pytam od podstaw, ponieważ nie mam doświadczenia w planowaniu takich wypadów( ͡° ͜ʖ ͡°)

I ile taki wypad może kosztować?

Może polecacie inne fajne miejsca w Polsce lub poza, niekoniecznie morze ale miejsce do fajnie spędzonych wakacji?

Czekam na Wasze komentarze( ͡° ͜ʖ ͡°)

#polskiemorze #wakacje #przegryw #wygryw #polska #pytanie #szkola #gdansk #mielno #swinoujscie #morze #baltyk
  • 3
@Mirassx: Polecam Juratę/Jastarnię, brak p0lactwa, piękne tereny, wydmy, zatoka, czyste otwarte morze i święty spokój, ceny trochę wyższe za hotele ale coś za coś. raz pojedziesz, będziesz wracał co rok. Są też tańsze miejscówki, jeśli nie zależy ci na hotelach.
jak gustujesz w kempingach to pole namiotowe „leśne” w Dębkach, fortuny nie wydasz a relaks będzie. Dodasz rower i będzie zwiedzanie z obcowaniem z naturą.
@Mirassx: mieszkam w Gdańsku i mieszkałam w Swino. Całkowicie obiektywnie najlepiej wybrac sie do Świnoujścia ze względu na plaze i bliskość Niemiec (królewskie uzdrowiska, plaża w Kamminke od strony zalewu Szczecińskiego), sporo restauracji(normalnych, dobrych nie tylko hehe panga udająca dorsza).