Wpis z mikrobloga

Od jakiego poziomu doświadczenia nie wypisuje się tego kim się było "na początku"? Czy zawsze warto napisać nawet te najniższe stanowiska które wykonywało się na początku swojej kariery?

Moje CV ma już dwie strony, jak dzisiaj sobie je aktualizowałem to tak właściwie musiałbym dodać trzecią. No chyba, że wywaliłbym to, że w 2008-2009 pracowałem jako asystent-popychadło w dziale finansowym firmy januszex spółka z o.o.

Pytam czy należy takie rzeczy wyrzucać? Nie chcę wyjść na kogoś kto od czasu studiów do pierwszej pracy miał np. 2-3 lata przerwy

#korpo #pracbaza #korposwiat
Taguję #hr i #humanresources bo może ktoś odpowiedzialny za #rekrutacja się wypowie na ten temat
  • 6
@niochland: wpisujesz tylko to doświadczenie które jest ważne z punktu widzenia stanowiska na które aplikujesz; dodatkowo tak wybierasz pozycje, aby dana umiejętność faktycznie móc powiązać z konkretnymi przykładami z pracy w tym miejscu:

zatem nie piszesz: grafika i Photoshop
tylko: Bardzo dobra znajomość programu Adobe Photoshop - projektowałem elementy graficzne na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
Robisz tak by zmiescic sie na jednej stronie


@crewlove: no chyba jak jesteś studentem albo świeżakiem absolwentem - wtedy tak, żeby nie było przerostu formy nad treścią.
Ale jak masz 15 lat doświadczenia po różnych firmach i stanowiskach to głupotą (i mitem HRowym nie wiem skąd) jest próba zmieszczenia się na 1 stronie.