Wpis z mikrobloga

Mireczki, pacjent Focus Cmax 1.8 benzyna, 2004r. Po odpaleniu obroty spadają poniżej 1000, stopniowo w dół aż silnik gaśnie. Jak pomogę mu trochę gazem, to nie gaśnie i potem już pracuje bez problemu. Gdzie szukać przyczyny? Przepustnica? Średnio mam czas, żeby oddać auto do mechanika więc chcę najpierw sam zrobić ile mogę, w ostateczności pójdzie na warsztat.
#samochody #mechanikasamochodowa #ford #fordgownowort
  • 10
@GdzieJestBanan: Woda przedostająca się przez otwory w masce (te, w których zamontowane są spryskiwacze) spływa na pokrywę silnika i na niej zalega. W pokrywie jest zamontowany korek, przez który podcieka woda do komory świec i tam doprowadza do korozji zaślepek układu chłodzenia (są dwie zaślepki pomiędzy świecami 1-2 i 3-4). Zaślepki korodują i przepuszczają płyn chłodniczy co w rezultacie uszkadza świece i może doprowadzić do uszkodzenia przewodów zapłonowych i cewki.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@trzaichlac69 Cewki suche, natomiast chyba silnik pluje przy wlewie oleju, jakby ten wlew był nieszczelny. Nie jest to jakiś duży wyciek, bo poziom oleju jest w normie, brudno jest tylko w okolicy wlewu i 1. świecy. Teraz będę próbował dostać się do przepływomierza i filtra powietrza, ale tam trochę podrutowane jest i muszę jutro kupić nowe opaski zaciskowe ( ͡ ͜ʖ ͡) Drażni mnie już trochę ten