Wpis z mikrobloga

#cdproject
#cyberpunk2077 Nie wiem czy jestem tutaj jedyny, ale czy tylko mi przeszkadzało że cutscenki nie są z trzeciej osoby jak na demie z 2018 roku? Twórcy tłumaczyli to imersją. Imersją swoją drogą, ale nie po to spędza się czas w kreatorze postaci, żeby widzieć tylko nogi i ręce.. Na zdjęciu niżej przykład takiej scenki.
RandomNetUser - #cdproject 
#cyberpunk2077 Nie wiem czy jestem tutaj jedyny, ale czy...

źródło: comment_1650833564dOekxYXiC5vd5zgRGTw18M.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

czy tylko mi przeszkadzało że cutscenki nie są z trzeciej osoby


@RandomNetUser: raczej tak, chociaż znajdzie się spore grono ludzi, którzy mają problem z grą ogólnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
IMO to był dobry ruch względem immersji, tylko wiele rzeczy poszło nie tak jak powinno, dawno temu koncepcja na grę zakładała, że cyberek to będzie rpg z być może później dodanym multiplayerem, tam kreator postaci miałby
  • Odpowiedz
@RandomNetUser: według mnie można było pomieszać obie perspektywy. Sporo tych cutscenek z oczu bohatera to straszna słabizna

dawno temu koncepcja na grę zakładała, że cyberek to będzie rpg z być może później dodanym multiplayerem, tam kreator postaci miałby większy sens...


@tarkaz: a ty znowu wypisujesz bzdury XD multi miał być oddzielną produkcją
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@RandomNetUser: tak, tylko Tobie. Bo to jest gra FPP. Tak samo nikt nie oczekuje, że w grze TPP jak Mass Effect czy wiedźmin będą cutscenki z oczu bohatera.

Swoją postać możesz oglądać w menu ekwipunku czy podczas jazdy motocyklem.
  • Odpowiedz
a ty znowu wypisujesz bzdury XD multi miał być oddzielną produkcją


@Wormditt: czytaj tam ze zrozumieniem Mireczku, napisałem wyraźnie "z być może później dodanym multi" ( ͡° ͜ʖ ͡°) ostatnio to Ty wypisywałeś, że gra ma kosmiczny budżet jednocześnie twierdząc, że 4mln sprzedanych kopii to żałośnie mało, także może sobie to najpierw przelicz na $ i wtedy wyciągnij wnioski, bo to są dwie sprzeczne ze sobą
  • Odpowiedz
tak, tylko Tobie. Bo to jest gra FPP. Tak samo nikt nie oczekuje, że w grze TPP jak Mass Effect czy wiedźmin będą cutscenki z oczu bohatera.


@pablo397: no nie wiem, według mnie to wyjście na niektóre sceny z FPP działa całkiem nieźle (a, no i gry FPP dość często to robią)
wilczur - > tak, tylko Tobie. Bo to jest gra FPP. Tak samo nikt nie oczekuje, że w gr...
  • Odpowiedz
wyjście na niektóre sceny z FPP działa całkiem nieźle


@wilczur: w cyberku też to jest, ale na samym zakończeniu, więc użyte oszczędnie i w odpowiednim momencie, kiedy gracz już nie ma kontroli nad V, co jest dużo lepszym rozwiązaniem, niż spamowanie cutscenkami przy każdym dialogu i burzenie immersji ciągłymi przeskokami perspektywy
  • Odpowiedz
twierdząc, że 4mln sprzedanych kopii to żałośnie mało


@tarkaz: i jak zwykle manipulujesz bo porównałem to do budżetu i spadku sprzedaży krótko po premierze. Cipka nie ma i zastępujesz po nim lukę czy trolujesz? XD
  • Odpowiedz
bawi mnie oburzenie jakoby to byłoby coś strasznego pod względem immersyjnym.


@Abaddon_Profanator: bo to jest #!$%@?. Cutsceny z trzeciej osoby to fajna rzecz, by popisać się grą kamery i resztą rzeczy, których nie odda się widokiem z oczu. Dwie perspektywy świetnie łączy Metro Exodus Two Colonels, gdzie są płynne przejścia z fpp na tpp.
  • Odpowiedz
@Wormditt: ale gdzie tu jest moja manipulacja Miras? albo twierdzisz, że 1mld to dużo, albo mało, bo można załozyć, że tyle właśnie zarobili i to pomimo tego "spadku", także musisz się zdecydować... ja wiem, że pod hejt lepiej brzmi, że gra się nie sprzedaje, ale to właśnie Ty i tamten OP robicie manipulacje ( ͡° ͜ʖ ͡°) mówicie, ze giga budżet, ale nie mówicie ile hajsu
  • Odpowiedz
dokładnie tak było


@Exenex: cay tag tam był i wszyscy biliśmy brawo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

tak jest po prostu szybciej


@RandomNetUser: ale Mireczku pomyśl nad tym, chyba łatwiej jest jebnąć animowaną cut-scenkę, niż oskryptować całe otoczenie i NPC, żeby wypadało wszystko naturalnie i to bez żadnego doczytywanka ¯\_(ツ)_/¯ ja wiem, że na mirko jest mnóstwo entuzjastów gothica uwielbiających te przeskoki kamery z gęby
  • Odpowiedz
@tarkaz: Otôż mówisz o filmikach prerenderowanych ktôre były już w Dzikim Gonie, ale większość cutscenek w tej grze Redów była generowana w czasie rzeczywistym na silniku gry gdzie otoczenie i NPC- e nie zatrzymywali się tylko żyli swoim życiem i przewijali się w tle. Nawet i Płotka.
  • Odpowiedz
serio wolałbyś w takich momentach tam sztywny filmik, który pewnie 99% graczy by skipnęło olewając całkowicie dialog?


@tarkaz: takie w cyberpunku również są i nie da się przewijać dialogów - choćby w trakcie jazdy autem z npc. Niektóre scenki z oczu bohatera robią robotę, a inne nie są wcale lepsze od sztywnego przeskakiwania z twarzy npc, dlatego moim zdaniem wrzucenie scenek z 3 osoby byłoby dobrym pomysłem
  • Odpowiedz
@RandomNetUser: szczerze mówiąc nie pamiętam jak się sprawy miały w W3, grałem w to dawno i raczej nie wrócę, ale z tego co pamiętam nie było tam takiej swobody przy oskryptowanych scenach, żebym sobie chodził i rozglądał się po NPC czy otoczeniu... czego jestem pewien to, że cyberek robi to lepiej, niż większość gier, nawet lepiej, niż te, które z założenia są filmowym gameplayem, takie telewizyjne gadające głowy i skakanie
  • Odpowiedz
@tarkaz: odnosiłem się do zarzutu że w 3-osobowych cutscenkach nie ma naturalności i żyjącego środowiska. Otóż jest ale odbierana nam jest kontrola nad postacią i jedyne co można robić to wybór linijki dialogowej bez poruszania się...
  • Odpowiedz
@Exenex: i tak byś je skipnęła i marudziła na grę ( ͡° ͜ʖ ͡°) no ale może dodadzą jakieś w DLC specjalnie dla wykopków ( ͡º ͜ʖ͡º)


@RandomNetUser: ja marudzę na inne jej aspekty, a nie na brak przerywników z widokiem z 3 osoby ( ͡° ͜ʖ ͡°) bez różnicy czy będą, czy nie -
  • Odpowiedz
dbierana nam jest kontrola nad postacią i jedyne co można robić to wybór linijki dialogowej bez poruszania się...


@RandomNetUser: dokładnie tak, tymczasem w cyberku możesz zajrzeć Panam przez ramię kiedy grzebie pod maską i odskoczyć jak zrobi zwarcie i zacznie się uroczo wkurzać i stroic minki ( ͡° ͜ʖ ͡°) problem w tym, że większość ludzi w dupie ma immersję, a nawet dialogi i fabułę, jakby
  • Odpowiedz