Wpis z mikrobloga

#cdproject
#cyberpunk2077 Nie wiem czy jestem tutaj jedyny, ale czy tylko mi przeszkadzało że cutscenki nie są z trzeciej osoby jak na demie z 2018 roku? Twórcy tłumaczyli to imersją. Imersją swoją drogą, ale nie po to spędza się czas w kreatorze postaci, żeby widzieć tylko nogi i ręce.. Na zdjęciu niżej przykład takiej scenki.
RandomNetUser - #cdproject 
#cyberpunk2077 Nie wiem czy jestem tutaj jedyny, ale czy...

źródło: comment_1650833564dOekxYXiC5vd5zgRGTw18M.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tarkaz: OP zapytał czy tylko on na to narzeka, więc odpisałam, że nie bo sporo takich osób się przewinęło. Ja nigdy tego otwarcie nie hejtowałam XD dodałam jeszcze, że pewnie była to kwestia braku czasu. Czytaj ze zrozumieniem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@tarkaz: Kacper Pitala z TvGry, ten mądry, kiedyś nagrał filmik w którym opowiadał że paradoksalnie 3 osobowe filmiki pozwalają lepiej wczuć sie w postać bo widzimy lepiej jej zachowania i emocje niż nawet patrzeć sie na świat ich oczami..
  • Odpowiedz
Czytaj ze zrozumieniem ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Exenex: nie wymagaj od cip... sorry, tarkaza zbyt wiele ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeszcze tak wspomnę, że Fallout 4 miał możliwość prowadzenia rozmowy z NPC gdzie widzimy postać "z boku", ale w każdej chwili mogliśmy przełączyć się na FPP i gadać jak w cyberku. Odkryłem to zupełnie przez przypadek, a w sieci zero info o
  • Odpowiedz
Fallout 4 miał możliwość prowadzenia rozmowy z NPC gdzie widzimy postać "z boku", ale w każdej chwili mogliśmy przełączyć się na FPP


@Wormditt: szkoda tylko, że w F4 kulały animacje i same dialogi, bo gdyby nie ten fakt, to byłby chyba najlepszy system dialogowy xD
  • Odpowiedz
Ja nigdy tego otwarcie nie hejtowałam


@Exenex: jak dotąd ( ͡° ͜ʖ ͡°)

3 osobowe filmiki pozwalają lepiej wczuć sie w postać bo widzimy lepiej jej zachowania i emocje niż nawet patrzeć
  • Odpowiedz
@tarkaz: A no widzisz, a mnie wybija z immersji cyborg drapiący nożem po talerzu i wbijający sobie widelec w brodę, no i w sumie dwie babki całujące się z borgirami to też tak trochę ten... xD. Ta scena nie musiała być w knajpie nawet, no ale zrobili, IMO "na odwal się", no i poszło na produkcję.
wilczur - @tarkaz: A no widzisz, a mnie wybija z immersji cyborg drapiący nożem po ta...
  • Odpowiedz
Nie lubię gier VR


@RandomNetUser: jasna sprawa byku, ale przykład doskonale obrazuje, że growy specjalista z jutuba nie przemyślał za bardzo sprawy i bajdurzy

cyborg drapiący nożem po talerzu i wbijający sobie widelec w brodę


@wilczur: to się zgadza, że glitche psują immersję, ale to się tyczy wszystkich gier, nie tylko tej jednej... technicznie jaki cyberek jest to każdy wie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
przy okazji idź rzuć moneta czy ten 1mld to w końcu mało czy dużo, żebyś przypadkiem swojej narracji nie pomylił w przyszłości ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@tarkaz: dla mnie mało, to moja dniówka
  • Odpowiedz
jestem na etapie dysku Led


@Exenex: liczę, że dadzą go w DLC, żebym sobie mógł porzucać w pierwszej osobie, takie sekretne zakończenie gdzie V rzuca frisbee z Panam, Rouge i Jackym, tylko Johnny stoi z boku i wtedy kamera zmienia się na jego perspektywę i widzimy naszego V z trzeciej osoby ( ͡° ͜ʖ ͡°) w końcu będzie zachwyt na wykopie zamiast tego toksycznego hejtu

dla
  • Odpowiedz
@tarkaz: co ty p--------z w ogóle? XD tak, napisałem że w stosunku do budżetu (1.2mld i prosiłeś jeszcze o źródło bo myślałeś że to dane z d--y XD) nie sprzedali tyle kopii ile chcieli - inwestorzy jak i analitycy spodziewali się lepszej sprzedaży. Czego ty k---a nie rozumiesz?
  • Odpowiedz
toksycznego hejtu


@tarkaz: toksyczny hejt czy zasłużona krytyka? zastanów się co piszesz XD ale skoro już o toksyczności:

liczę, że dadzą go w DLC, żebym sobie mógł porzucać w pierwszej osobie


  • Odpowiedz
dlc z tym żałosnym krążkiem to jedyne na co stać redów


@Exenex: niezaleznie od contentu w DLC uwierzę dopiero jak je zobaczę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Czego ty k---a nie rozumiesz?


@Wormditt: już nerwy puszczają, już psychika siada ( ͡° ͜ʖ ͡°) kończymy dyskusje Mireczku, bo już widzę idziesz w wulgaryzmy, a nie ma co się denerwować, udanego dnia!
  • Odpowiedz
@tarkaz: Ale właśnie tutaj nie uważam, że wszystkie WSZYSTKIE pogadanki z trzeciej osoby, to faktycznie by było za dużo. Bardziej chodzi o te "poważniejsze" posiadówy - jeśli gracz się porusza w czasie rozmowy, ewentualnie coś się z nim dzieje (instalowanie oczu u Viktora, braindance, wybudzanie się na wysypisku) to system zostaje tak jak jest. Pierwsze które przychodzą na myśl, z które fajnie by było obejrzeć bardziej artystycznie:

- Rozmowa z Jackiem przy budzie z chińszczyzną.
- Briefing przed skokiem na Arasaka Tower.
- Rozmowa JS przed użyciem Soulkillera.
- Rozmowa z Takemurą
wilczur - @tarkaz: Ale właśnie tutaj nie uważam, że wszystkie WSZYSTKIE pogadanki z t...
  • Odpowiedz