Wpis z mikrobloga

Niemcy:
-po co w Polsce CPK, skoro jest port w Hamburgu?
-polskie elektrownie atomowe nie są eko, są niebezpieczne, ruski gaz z niemieckiej rury jest eko
-terminal kontenerowy w Świnoujściu nie jest eko, zagraża populacji morświnów, po co w Polsce skoro jest w Hamburgu
-żegluga na Odrze zagraża ekologii, ma za duży wpływ, za to Renem zapie%@lają ogromne kontenerowce

#niemcy #bekazhelmuta #rosja #ukraina #gaz #uniaeuropejska
  • 109
  • Odpowiedz
  • 25
@Omicron OK, ale po co tak kłamać?

234 TEU Riad Ahmedov to "ogromny kontenerowiec"? XD Ogromny kontenerowiec ma od 12000 do 24000 TEU i gwarantuję, że one nie pływają po rzekach.
  • Odpowiedz
@red7000: i u nas też nie będą pływać po Odrze, Niemcom zależy by nic u nas nie pływało, nawet barki z węglem :)

Nie wiem skąd ten cały jazgot wokół CPK. O ile o rozdawanie na bombelki potępiam, tak poprzez ten projekt realizuje się tak wiele celów jednocześnie, iż trzeba chyba być na pasku helmuta, aby pisać takie krytyczne komentarze.


@derezeus: a ja wiem skąd ten cały jazgot. Dlatego, że
  • Odpowiedz
@Omicron: Ahh jak miło jest zobaczyć w gorących taki wpis. Normalnie jak powiesz, że Niemcy chcą sobie z nas zrobić największy land, i przy okazji najbiedniejszy, żeby mogli sobie żyć w dostatku na naszych garbach to się zbiorą wyborcy PO i będzie:
-A co wolisz, żyć w polskim gówienku?
-A co tak Ci źle z Niemcami?
-Gdyby nie Niemcy to byśmy w ziemiankach spali.
-Niemcy chcą dla nas dobrze, oni dbają
  • Odpowiedz
@jbc_wszystko: Ty za bardzo łykasz to co serwują Ci media wrogie rządowi. Po pierwsze wskażmy mi prezesa Orlenu, który zrobił więcej na Orlenu niż Obajtek?
Po drugie jak to jest, że inwestycje mają być rozkradane a w tym roku będzie Baltic Pipe, Przekop Mierzei Wiślanej?
Po trzecie, czy rząd PO obniżał podatki tak jak robi to rząd PiSu?
  • Odpowiedz
@RexxarHell: Jak ktoś tu coś łyka to jełopy twojego pokroju bredzące, że każdy kto widzi rozkradanie kraju przez PiS to POwiec łykający GW czy TVN. Nie oglądam regularnie TVN, a GW to gówno gazeta.

Po trzecie, czy rząd PO obniżał podatki tak jak robi to rząd PiSu?


Prowadzę działalność od 5 lat - ostatnie 3 lata do koręcenie śruby do maksiumum. ZUS z 1200 na 1711PLN miesięcznie!
Wywóz śmieci z 80PLN
  • Odpowiedz
@RexxarHell: 1. Obajtek zarobił na sprzedawaniu Polakom paliwa drożej niż musiał. Great success xD

2. Mierzeja miała kosztówać ~0,9 mld skończyło się na ~2 (ciekawe dlaczego ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Pytanie za 100 punktów: po ilu stuleciach zwróci się ta inwestycja?

3. Tak obniżył, że ta obniżka dotyczy dużej grupy mało zarabiających, ale ewentualne korzyści zeżarła inflacja, spotęgowana m.in. dowaleniem podatkami/składkami przedsiębiorcom. Teraz mi napisz geniuszu, jak
  • Odpowiedz
@Omicron: ale port kontenerowy sama bojkotowałam jak mieszkałam na wyspie. Nic tam sie kupy nie trzyma w tym projekcie i nie ma infrastruktury kolejowej i drogowej do obsługi tego molocha+ juz gazoport zrobił syf po drugiej stronie a port kontenerowy to tragedia.
  • Odpowiedz
CPK niebawem ruszy


@Omicron: jak na razie jedyne co ruszyło to machina drenowania funduszy na ten projekt ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Już od kilku lat "eksperci" podnajmują miejsca parkingowe pod biurowcem przy Dworcu Zachodnim, 150 euro za miejsce miesięcznie - wiem bo sam miałem - fury na nich z roku na rok coraz lepsze.

Zbrojeniówkę rozmontowują obsadzając pociotkami, na Caracale poszło 80 mln dolarów ale ich nie
  • Odpowiedz
@Anthermil: 1. Nie no faktycznie firma ma najlepiej dopłacać do paliwa, i wtedy będzie najlepiej. To jest ciągle firma, która potrzebuje kapitału na rozwój, ciągle nie usłyszałem, który prezes był lepszy, który miał lepszą strategię rozwoju.
2. No dlaczego? Dlatego, że w całej Polsce ceny wykonywania robót budowlanych i materiałowych wzrosły. Do tego zmieniono projekt inwestycji:
-zlikwidowano most pontonowy na rzece Elbląg
-budowa mostu zwodzonego obrotowego na Mierzei Wiślanej, zamiast planowanego
  • Odpowiedz
@RexxarHell: Ad. 1 Żerowanie na Polakach nie jest powodem do wychwalania Obajtka.

Ad. 2 Gdynia była J E D Y N Y M polskim portem na Bałtyku. Jej budowa miała sens, chociażby z tego względu. Nie widziałem natomiast jeszcze jakiegoś opracowania, które wskazywałoby, że przekop mierzei się opłaca, szczególnie biorąc pod uwagę możliwości portu w Elblągu, wynikające choćby z głębokości zalewu wiślanego, bliskości Gdyni, Gdańska itd.

Ad. 3

Lol, a ty
  • Odpowiedz