Wpis z mikrobloga

@Namarin: Przecież po twoim contencie na wypoku widać że stoisz po stronie kacapów więc nie obrażaj Polskiego społeczeństwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pomysł tylko proszę że ci pracownicy to Twoi rodacy a nie żadne onuce, są to bogu ducha winne osoby.


@Jankomiv2: Ale co stracą pracownicy? To że będą mieli więcej pracy?
Przecież po twoim contencie na wypoku widać że stoisz po stronie kacapów więc nie obrażaj Polskiego społeczeństwa


@Yurakamisa: Kolego, Polskie społeczeństwo samo się obraża, ani ja ani nikt zdrowo myslący a obserwujący to społeczeństwo tego robić nie musi.

Masz może do wynajęcia jakiś magazyn? bo już tych rubli i kopiejek za wpisy nie mam gdzie trzymać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Yurakamisa: Wystarczy, że zwracacie towar jak macie Smarta. Myślicie, że sprzedawcy też mają wysyłki za darmo? około 30% kosztów Smarta jest obecnie przerzuconych na sprzedawców. Najlepiej zamawiać i po prostu nie odbierać paczek, za każdą taką przesyłkę kilka zł sprzedawca jest w plecy. Ewentualnie można robić review bombing i towar zwrócić+wystawić grzecznego negatywa. To boli sprzedawcę bardziej niż nawet te kilka zł. Najlepiej dać 0 gwiazdek, negatywa i nic nie pisać