Wpis z mikrobloga

@Darth_Gohan: No skoro biznes się nie spina i firma nie ma pieniędzy na to by zatrudnić ludzi dbających o stan sprzętu to trzeba zmienić model biznesowy. Nie możesz usprawiedliwiać utrudniania żyno cia ludziom tym, że prowadzenie biznesu w sposób nieuciążliwy dla lokalnej społeczeności jest zbyt drogie. To nie jest mój problem, że koszty należytej obsługi systemu są zbyt wysokie, to problem firmy i to ona musi go rozwiązać na własną
  • Odpowiedz
@gdanska_onuca: Co to znaczy obecnie poprawne miejsce?

W teorii zgodnie z prawem możesz powiedzieć, że takiego nie ma bo te firmy nie mają podpisanych umów z miastem, a powinny mieć.

Jeśli chcemy iść w ten sposób to jakbyśmy się tak mieli trzymać prawa hulajnogi na minuty w ogóle nie powinny istnieć. Czemu to jest złe moim
  • Odpowiedz
@NaglyAtakGlazurnika: We Francji są wyznaczone specjalne parkingi w aplikacji. W rzeczywistości to małe parkingi dla rowerów. Gdzie indziej jakbyś chciał hulajnogę zostawić, to Ci aplikacja dalej będzie kasę naliczać i nie zamknie przejazdu. I to w sumie dobry patent. Z tym, że w Paryżu tych parkingów jest tyle, że na każdym rogu. U nas z tym gorzej
  • Odpowiedz
z tym, że plusem tych hulajnóg jest to, że mogą być wszędzie. Nie raz korzystałem bo akurat miałem jakaś po drodze. Jakby były stacje to prawdopodobnie ani razu bym nie skorzystał. A tak to bierzesz, jedziesz jakiś kawałek gdzie chcesz i zostawiasz


@WUJICO: brak regulacji w jakimś segmencie rynku nie oznacza, że można do patologicznego stopnia wykorzystywać sytuację, więc nie może być plusem coś, co będzie problemem dla reszty. Podobny
  • Odpowiedz
Uwielbiam takie wpisy, kiedy op wrzuca coś centralnie pod publiczkę, myśląc że zbierze mnóstwo plusów, a tutaj nagle jest na każdym kroku #!$%@?, bo wykop innym nurtem płynie :)
  • Odpowiedz