Wpis z mikrobloga

@Asjopek: udało mi się zamówić jednego diora w moim mieście, a przed chwila pojawił się fafik ponownie z miasta 80km ode mnie. Najwyżej jakiś Miras odbierze jak nie anulują.
  • Odpowiedz
I ten powód anulowania:

"Z przykrością informujemy, że z powodu błędnych danych w Twojej metodzie płatności jesteśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienie"

Tak tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@sneakystairs: ja bym szanował jakby napisali maila w stylu
'bip bop, no z--------y, nie dostaniesz, elo'

mi anulowali wszystko pod pretekstem 'braku w magazynie' gdzie na stronie widnieje że tam mają stacjonarnie xd
  • Odpowiedz
Zamówiłem j'adore w świątecznym kartoniku (ale nie zestaw - sam flakon za 130cbl, bo zestawy już nie przechodziły do koszyka) i niestety też anulowali, bo "brak w magazynie".
  • Odpowiedz