Aktywne Wpisy
RedBulik +307
przemo123mo +136
Nie wiem czy ktoś z was zerknął na maila #youtube #youtubepremium ale nie dość że zaczęli blokować to jeszcze podnoszą cenę o 10 zł miesięcznie ( ͡º ͜ʖ͡º) ciągną kasę jak mogą
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Czy taki kompresor się nada do aerografu?
https://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/urzadzenia-pneumatyczne/kompresory/kompresory/kompresor-016441/
Oraz czy do różnych typów lakieru (podkład vs końcowa warstwa lakieru) potrzebne są różne typy aerografów?
#samochody #motoryzacja #blacharstwo #majsterkowanie
I ten pistolet lakierniczy można użyć i do podkładu i do zwykłego lakieru?
Takie coś by się nadało, czy to jakaś padaka?
https://allegro.pl/oferta/pistolet-lakierniczy-lvlp-malowania-auarita-1-4mm-11756322542
Z tym kompresorem to w sumie faktycznie dużo większy można kupić w niewiele większej cenie a przyda się też do innych zastosowań.
Mam jeszcze jedno pytanie. Widzę że są dostępne 2 typy reperaturek progu.
https://allegro.pl/oferta/prog-reperaturka-seat-leon-1-i-1m-toledo-ii-2-1m2-10942905971
https://allegro.pl/oferta/prog-reperaturka-progu-seat-leon-5d-99-06-lewa-8382637339
Teraz czy dobrze rozumiem, że tą droższą należy wspawać przy słupku i błotnikach tylko, natomiast żeby zainstalować tą tańszą trzeba wyciąć ten kształt po całej długości progu? Czy może próg składa się z 2 części i one są zgrzane a ja tego nie widzę.
A co do tej tańszej reperatury, to ja to widzę tak że żeby ją tu wstawić to po całej długości progu trzeba by było robić cięcie. Więc raczej skłaniałbym się ku wymianie całego - sporo jest zgnite, a dużo mniej cięcia na to wygląda.
Panowie, jeszcze jedna kwestia mi przychodzi do głowy. Od zewnątrz blacha jest zabezpieczona przed korozją podkładami/barankiem. Jak zabezpiecza się wewnętrzną część progu po zamontowaniu? Wewnętrzne elementy konstrukcyjne chyba sporo ograniczają możliwość polakierowania od wewnątrz a to musi się odbyć po wspawaniu.
w progu powinny być fabryczne otwory do wykonania takiej konserwacji