Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Chciałbym zrobić objazdową wycieczkę po najpopularniejszych stolicach. Paryż, Oslo, Berlin i inne europejskie miasta.

Nie muszę spać w 5 gwiazdkowych hotelach. W każdym z tych miejsc chciałbym spędzić 2-3 dni. Nie mam doświadczenia z tanimi biletami lotniczymi, ani nic.

Pytania do was, bo wy się znacie:

1. Najpopularniejsze stolice Europy. Jak zacząć taką wycieczkę, od Berlina?
2. Jak szukać tanich biletów lotniczych, widziałem nawet po 50 zł do Oslo? To nie fejur?
3. Ile mnie wyniesie koszt takiej wycieczki? Mogę latać tanimi liniami i spać na airnbn, nie potrzebuję luksusów. W Paryżu, nie muszę jeść w restauracji tylko, zakupy w markecie zrobić i na chacie ugotować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4. Czy robić to teraz, czy jak kovid się uspokoi? Bo teraz na granicach testy, kwarantanny i cholera wie co jeszcze?
5. Tak jak wspominałem, 2-3 dni w stolicy i jazda dalej, tanie spanie i jedzenie. Może ktoś zrobił coś podobnego, jakie koszty? 10k czy bardziej 30k potrzebne?
6. Czy jak zaplanuję wszystko wcześniej to ile czasu mi to zajmię? 1 miesiac intensywnego podróżowania? Czy trzeba wziąć pod uwagę jakieś przestoje itp? Samemu bym musiał rezerwować wszędzie noclegi, transport, duże wyzwanie logistyczne, żeby to miało ręce i nogi.

Pozdrawiam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#podrozujzwykopem (67) #ciekawostki (28) #polska (23) #turystyka (22) #ukraina (18) #covid19 (13) #europa (13) #koronawirus (12) #kolej (11) #niemcy #szwajcaria #hiszpania #wakacje
#podroze #francja #airbnb #norwegia #szwecja #anglia #uk #szwecja #dania #podroze (7) #rosja (5) #ukraina (5) #podrozujzwykopem (4) #chorwacja (3) #pytanie (3) #turystyka (3) #wojna (3) #bulgaria (2) #czechy
  • 16
@Zimny-jak-lod: a co cie generalnie ciekawi? historia/architektura/jakies bardziej egzotyczne kraje? Generalnie to ja juz zaliczylem gruby kawal europy latajac ryanairem za mniej niz stowke w 2 strony ( ͡° ͜ʖ ͡°) i w wiekszosci spalem w jakis tanich air bnb albo nawet pod namiotem czy cos.