Wpis z mikrobloga

@dobrzecisiewydaje: @Bubbo: @JuzefCynamon: Przecież wtedy nie zbanowali samych lusterek, tylko to skrzydełko ponad lusterkiem - podpięte cieniutką linką do lusterka, żeby nie było że to element aero, tylko "wsparcie lusterka". Po zbanowaniu tego rozwiązania Ferrari się wycofało.

After the Chinese Grand Prix, F1’s governing body told teams they could mount mirrors on the halo to allow for better visibility and Ferrari became the first team to do so in
Pobierz fordern - @dobrzecisiewydaje: @Bubbo: @JuzefCynamon: Przecież wtedy nie zbanowali sam...
źródło: comment_1647510461YGo3x2z9dRZU3wGOSPJa8F.jpg
@dobrzecisiewydaje: No widzę, nic nie "podtrzymuje" lusterka "in the upper part" - tak jak Whiting powiedział.

Samo lusterko ma dwa punkty podparcia, bo to niweluje drgania. Tego nie stosuje tylko Merc, ale także i Ferrari

Problem jest raczej z tą "platformą" do której przymocowane jest lusterko, a nie z samym lusterkiem. I to faktycznie jest pole do dyskusji.

Nie ma to więc żadnego związku z tym, co w 2018 wykorzystywało Ferrari.
Pobierz fordern - @dobrzecisiewydaje: No widzę, nic nie "podtrzymuje" lusterka "in the upper ...
źródło: comment_1647510791iFVwZucIhYJi3wZxxBWSHH.jpg
@fordern: No ale dlatego właśnie użyłam cudzysłowu przy „podtrzymujące”. Nie chodzi o to, ze lusterka są dokładnie takie same, tylko o to, ze w obu przypadkach mamy dodatkowe elementy aerodynamiczne. Sam fakt, ze będą zbanowane w 2023 już o czymś świadczy. Nikt tu nie kreuje rzeczywistości pod narracje, bo owa rzeczywistość jest jasna. Mercedes dostał pozwolenie na elementy aerodynamiczne w lusterkach, choć oficjalnie jest to nielegalne.
@dobrzecisiewydaje: Powiem Ci, że trochę pogrzebałem aby znaleźć info o tym 2023, ale w końcu mam. I wychodzi na to, że to Alpha Tauri znalazło tą lukę jako pierwszy zespół (mam na myśli te pionowe skrzydełka), a następnie Mercedes to skopiował. Tombazis wypowiedział się w sposób sugerujący uszczelnienie przepisów na 2023, aby to rozwiązanie nie było już dozwolone. Bo w tym momencie przepisy tego nie zabraniają, więc nie mogą tak po
fordern - @dobrzecisiewydaje: Powiem Ci, że trochę pogrzebałem aby znaleźć info o tym...
@fordern: #!$%@?ąc od naszego zdania tutaj to Binotto się odwołał do FIA i oczekuje wyjaśnienia czym rozni się wpływ na aerodynamikę w lusterkach Ferrari z 2018 od wpływu na aerodynamikę w tegorocznych mercach. Wiec wyglada jakby serio cos leżało na rzeczy.
@dobrzecisiewydaje: Mi się wydaje, że Binotto wyciągając sprawę z 2018 grubo się myli - specjalnie wygrzebałem ówczesną argumentację Whitinga i dokleiłem screenshota. To była zupełnie inna sprawa, element aerodynamiczny był umieszczony nad lusterkiem.

Tutaj element aerodynamiczny mamy umieszczony pod lusterkiem, ale te pionowe skrzydełka kompletnie nie stykają się z samym lusterkiem, są od niego wyraźnie oddalone.

Dla mnie problematyczną kwestią jest tylko to upakowanie mocowania lusterka w tą "platformę" stanowiącą obudowę