Wpis z mikrobloga

Planuje kupić nintendo switcha. Nie znam się aż na tym, zależy mi na paru grach.
Wiem że jest wersja lite czyli bez możliwości odczepienia tych padów.
Moglibyście coś doradzić? Są jeszcze jakieś wersję? Może kupić od razu zestaw z grą? Wersja lite czy ta z odczepianymi padami? Jak podłączyć switcha do telewizora żeby mieć większy ekran(czy przyłącza są w zestawie?). Czy wersję lite też da się do tv podłączyć?
#konsole #nintendoswitch #nintendo #pytanie #gry
  • 42
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Apollowho: w sumie są ze 4 wersje v1 i v2 które się różnią prawdopodobnie jedynie bateria, lite którego nie można podłączyć do TV i OLED z większym lepszym ekranem. Do zestawu z wszystkimi konsolami(oprócz lite) jest tzw dock dzięki któremu podłączysz je do TV. Także polecałbym szukać v2 który jest w czerwonym pudełku bo jest tańszy od oleda a jednak lepszy trochę od v1
@Apollowho: ja gram głównie na TV i te odczepiane joycony są świetne, w zestawie masz taki dock przypominający kształtem pada do xboxa, dzięki któremu wygodnie się gra jak na padzie, ale można też je trzymać oddzielnie, wtedy ręce się mniej męczą, generalnie zależy, co wolisz.

Ale jeżeli chcesz grać na handheld to powiem Ci, ze ekran V2 jest trochę mały ( ͡° ʖ̯ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Apollowho: OLED ma większy ekran, na handheldzie robi ponoć sporą różnicę. V1 nowej już raczej nie kupisz, różni się chyba czasem pracy tylko.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Apollowho: jak dla mnie rożnice w przyjemności z gry robi pro controller a tak poza tym to jakieś szkło hartowane, niektórzy jeszcze kupują jakieś gripy bo im nie wygodnie w handheldzie ale to sam musisz zobaczyć czy Ci wygodnie będzie.
@Apollowho: Do TV podłączysz tylko wersję pełnowymiarową (V2 lub Oled). W zestawie masz stację dokującą, razem z kablem.
Obecnie w sprzedaży są 3 wersje konsoli:
Lite - najmniejsza, bez odpinania padów i możliwości podłączenia do TV