Wpis z mikrobloga

#multimedia #bemowo
Od jakiegoś czasu nie mam internetu (rano był, po przyjściu z pracy już nie działał), z początku myślałem, że to przez nieopłaconą fakturę, ale po zapłaceniu i zaksięgowaniu wpłaty nadal dupa z majonezem ( ͡° ʖ̯ ͡°) już resetowałem modem (Cisco EPC3008), wymieniałem kable, splitter i nadal migoczą mi diody DS/US, do online nie dociera. Czy to możliwe, że ktoś uszkodził instalację gdzieś na klatce schodowej? (jakoś w tym czasie w mieszkaniu na przeciwko mnie był remont, może tam mogli coś #!$%@?ć?). Multimedia twierdzi, że po ich stronie jest wszystko git, pewnie będę musiał zwołać kogoś od nich żeby to sprawdził (nie jest mi to za bardzo na rękę bo pewnie będę musiał brać wolne w robocie a już słyszałem historie, że technik nie zjawiał się mimo umówionego terminu, a poza tym nie wiem czy mi się opłaca bo i tak w międzyczasie poszło wypowiedzenie umowy xD).

Czy inny dostawca może się podłączyć pod instalację gdzie jeszcze działa usługa innego dostawcy? (np. do końca marca mam umowę z Multimedią, ale odłączam sprzęt od nich i np wjeżdża UPC - kabel mam antenowy, który idzie ze ściany do splittera i później do modemu), ewentualnie jakaś dobra oferta #internetmobilny na przeczekanie?
  • 3