Wpis z mikrobloga

@marcpol o których bankach możesz powiedzieć, że mają co najmniej dobrą, a nie tylko średnią obsługę?


@WatchYourBack: Mogę wypowiedzieć się tylko w zakresie kredytów hipotecznych i jest to moja subiektywna opinia wynikająca głównie z informacji przekazywanych mi przez klientów oraz potrzeby mojej interwencji w kontaktach między bankiem, a klientem już po udzieleniu i wypłacie kredytu. Najmniej problemów sprawia ING. Wynika to z dedykowanej infolinii do obsługi już udzielonych kredytów, zaawansowanej bankowości
@lexer Milenium do momentu podpisania umowy pięknie, później katastrofa. Miałem taką sytuację, że przesyłałem dokumenty do pracownicy która mnie obsługiwała. Okazało się że pani się zwolniła lub została zwolniona, nikt nie przejął mojej sprawy, przez 1,5 msc mailowalem sam że sobą, bo telefonu do placówki nie ma. Na start kara 500 PLN za niedotrzymanie temrinu.
@marcpol: a co sądzisz o mBank?


@herbatananoc: mBank miał słynną wpadkę z testami "ęśąćż" :)

A na poważnie to mBank ma coraz wyższą jakość obsługi. Dużo zamieszania wprowadziły częste zmiany regulaminów promocji. Powoduje to chaos informacyjny i przekazywanie przez pracowników banku różnych, często sprzecznych informacji na temat warunków do spełnienia danej promocji.

Na start kara 500 PLN za niedotrzymanie temrinu.


@gambler_94: W takim przypadku powinieneś złożyć reklamację.
@marcpol:

mBank miał słynną wpadkę z testami "ęśąćż" :)

A na poważnie to mBank ma coraz wyższą jakość obsługi. Dużo zamieszania wprowadziły częste zmiany regulaminów promocji. Powoduje to chaos informacyjny i przekazywanie przez pracowników banku różnych, często sprzecznych informacji na temat warunków do spełnienia danej promocji.


Dziękuję. :)