Wpis z mikrobloga

Naprawdę lubię robić #zakupy w #lidl (uważam go za dobrą sieć sklepów), ale w to po prostu nie mogę uwierzyć. Człowiek spotyka ciekawy produkt pt. "bułka proteinowa" i chciałby wiedzieć, co je. Na stronie www zero informacji o tym produkcje. Piszę i dzwonię do LiDL - ale nie... LiDL odpowiada:

W odniesieniu do zgłoszenia 68262716 dotyczącego artykułu Bułka proteinowa, chcielibyśmy poinformować, iż informacja o wartości odżywczej, nie jest informacją obligatoryjną przy znakowaniu żywności nieopakowanej - zgodnie z art. 44 Rozporządzenia z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. Natomiast wykaz składników pieczywa można znaleźć bezpośrednio w naszych sklepach, w obszarze piekarni Lidla.

Nie powiedzą klientowi, bo nie muszą. () #gorzkiezale

Dla kontrastu: udało mi się znaleźć opis tego w LiDL UK, może to to samo, proszę bardzo jak w kraju nie #polska można...

https://www.lidl-ni.co.uk/p/bakery-range/protein-roll/p8546
Twingoer - Naprawdę lubię robić #zakupy w #lidl (uważam go za dobrą sieć sklepów), al...

źródło: comment_1643992559rMsszICeB8kQFJ95c0B7Eu.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
@kalis27: "Afera" nadal aktualna, pokazująca jakość obsługi klienta. Przecież zamiast Wykop, mógł mi to dać sam Lidl... Zresztą odpisałem im na ten temat. :)
  • Odpowiedz
@kalis27: "Gównoburza" jest o tym, w jaki sposób odpowiedzieli mi na maila. O jakości obsługi klienta... Naprawdę nie mam nic do LiDL, bo robię tam zakupy regularnie, w porównaniu do innej sieciówki są to dobre sklepy imho. Ot ciekawostka.
  • Odpowiedz
@Twingoer: spoko, kumam, ale nie łatwiej i prościej sprawdzić to w sklepie niż czekać na maile, których pewnie mają miliony? Po prostu z ciekawości pytam czemu nie sprawdziłeś tego na miejscu?
  • Odpowiedz
@kalis27: Dlatego napisałem, że mailowałem i... dzwoniłem (by nie czekać na maile, "których mają miliony"). Dlaczego nie sprawdziłem na miejscu, odpowiedź: do LiDL jeżdżę raz na 2 tygodnie na większe zakupy na zapas.
  • Odpowiedz