Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@ellbanditoo: zgadzam się, ja złożyłam zamówienie 29.12 około 9.00 i wysłałam potwierdzenie przelewu bo zależało mi żeby dostać towar przed sylwestrem. Wysłali dopiero 4 stycznia i to dopiero po tym jak zapytałam się co z zamówieniem. Dotarło 7 stycznia, czyli ponad tydzień od zamówienia. Wszystkie produkty były dostępne, i też kupowałam smokebuddy. Żadnego słowa wytlumaczenia, przeprosin ani pocałuj mnie w dupę, radzę olać ten gównosklep i obsmarować ich równo w necie
Cześć!

Z tej strony Łukasz Cysewski, prezes VapeFully. Moi pracownicy natknęli się na ten wpis i chciałbym odnieść się do niego osobiście w paru słowach, gwoli wyjaśnienia.

Faktem jest, że początek stycznia był dla nas okresem ogromnych zmian, począwszy od zmiany systemu zamówień, przez przeprowadzkę magazynu, kończąc na wielu nieprzewidzianych problemach systemowych związanych z powyższymi, które niestety skutecznie utrudniły nam pracę. Bardzo przepraszamy, że podczas tego okresu można było odczuć spadek jakości