Wpis z mikrobloga

Poradnik dla prowadzących firmy budowlano-remontowe:
1. Jeżeli kanalizacja nie ma spadków lub odwodnienie jest zrobione beznadziejnie to klientowi mówisz: "Woda nie jest głupia, ujście znajdzie".
2. Jeżeli coś jest nieprawidłowo zamontowane, stoi niestabilnie lub wykonane jest niezgodnie z projektem, to klientowi mówisz: "Panie, jest dobrze, do góry nie poleci".
3. Jeżeli twoj pracownik mówi, że czegoś nie da się zrobić i jest niewykonalne odpowiadasz: "Co sie nie da? Ludzie w kosmos latają!".

Znacie jeszcze jakieś złote myśli z branży budowlanej? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#heheszki #budownictwo #nieruchomosci #budujzwykopem
  • 68
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@thebill8: jak przychodzisz do roboty, aby lecieć dalej z tematem. Np. kładzenie tynków na nowe ściany albo malowanie na nowo położony tynk to obowiązkowo należy powiedzieć inwestorowi:
"Ooo Panie, a kto to Panu tak #!$%@?ł"
  • Odpowiedz
@mk321:

głupi się nie pomiarkuje, a mądry będzie myślał że tak trzeba.


Głupi klient nie zauważy że robota #!$%@?, a mądry, świadomy tego że nie zna się na danym fachu, stwierdzi że fachowiec wie lepiej.
  • Odpowiedz