Poradnik dla prowadzących firmy budowlano-remontowe: 1. Jeżeli kanalizacja nie ma spadków lub odwodnienie jest zrobione beznadziejnie to klientowi mówisz: "Woda nie jest głupia, ujście znajdzie". 2. Jeżeli coś jest nieprawidłowo zamontowane, stoi niestabilnie lub wykonane jest niezgodnie z projektem, to klientowi mówisz: "Panie, jest dobrze, do góry nie poleci". 3. Jeżeli twoj pracownik mówi, że czegoś nie da się zrobić i jest niewykonalne odpowiadasz: "Co sie nie da? Ludzie w kosmos latają!".
@thebill8: jak przychodzisz do roboty, aby lecieć dalej z tematem. Np. kładzenie tynków na nowe ściany albo malowanie na nowo położony tynk to obowiązkowo należy powiedzieć inwestorowi: "Ooo Panie, a kto to Panu tak #!$%@?ł"
Pamiętacie pizzerię z Jagodna, która dowoziła oczekującym na głosowanie 300 pizz? Otóż Konfedepisowcy do tej pory nie mogą im tego wybaczyć i są wyzywani, a ich auta oblewane farbą.
#edukacja #szkola #chwalesie Takie świadectwo mi synek przyniósł w tym roku na koniec 6 klasy. No niestety z wfem sobie obniżył średnią, ale chłopak jest taki, że nie prosi się o szóstkę dla idealnej średniej. Nie jest asem sportu, ale nie można być dobrym we wszystkim. Dumny jestem z niego.
1. Jeżeli kanalizacja nie ma spadków lub odwodnienie jest zrobione beznadziejnie to klientowi mówisz: "Woda nie jest głupia, ujście znajdzie".
2. Jeżeli coś jest nieprawidłowo zamontowane, stoi niestabilnie lub wykonane jest niezgodnie z projektem, to klientowi mówisz: "Panie, jest dobrze, do góry nie poleci".
3. Jeżeli twoj pracownik mówi, że czegoś nie da się zrobić i jest niewykonalne odpowiadasz: "Co sie nie da? Ludzie w kosmos latają!".
Znacie jeszcze jakieś złote myśli z branży budowlanej? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#heheszki #budownictwo #nieruchomosci #budujzwykopem
Komentarz usunięty przez autora
@thebill8 a do 10 się nie poprawia
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Popularny_mis: głupi się nie pomiarkuje, a mądry będzie myślał że tak trzeba.
"Ooo Panie, a kto to Panu tak #!$%@?ł"
Może nie wyszło idealnie, ale się pan przyzwyczaisz
za te pieniądze lepiej nie będzie
Głupi klient nie zauważy że robota #!$%@?, a mądry, świadomy tego że nie zna się na danym fachu, stwierdzi że fachowiec wie lepiej.