Wpis z mikrobloga

Chciałem przestrzec wszystkich Mirków przed oszustwem sklepów żapka. Tak się zdarzyło że w zeszłym roku naprawdę sporo zakupów robiłem w ropusze. Miałem ponad 4tysiace żapsów, jak pewnie większość wie to z końcówka roku zebrane żappsy miały stracić ważność. Rok wcześniej w ten sposób straciłem około 700 punktów, więc w tym roku postanowiłem nie popełnić tego błędu przy saldzie ponad 4 tysiące. Poszedłem do żabki wymienić zappsy jednak okazało się że nie ma na stanie produktów, które chciałem zdobyć za punkty. Pan z żabki powiedział żebym wymienił punkty w aplikacji i przyszedł za kilka dni. Faktycznie, aplikacja pokazała że kupony są ważne do marca 2022 roku. Uznałem że fajna sprawa, wymieniłem punkty i wróciłem do domu. Po czym dzisiaj po kilku dniach dostałem informację na maila ze moje kupony zostały spowrotem wymienione na żappsy, a z racji końca roku wszystkie żappsy zostały usunięte z konta. Co to ma być ja się pytam?
W komentarzu wrzucam screeny na potwierdzenie, pomóżcie Mirki, wiem, że wykop ma moc, wiem że to jest kwestia około 30 zł ale nie chodzi o pieniądze, a przekręty i plucie wiernemu klientowi w twarz. Jak przyzwolimy na takie akcje to już zawsze będą traktować klienta jak śmiecia.
#zabka #zakupy #oszustwo #przekret #internet #scam
  • 21
@loyal_sir_dante: w żabce nie codziennie, ale nie tylko żabka ma swoją aplikację. koledzy w garniturach się śmieją i liczą pieniądze, inni koledzy w kraciastych koszulach i swetrach klepią algorytm, a inny kolega oddaje prywatność (lub jej kawałek) za jakieś żappsy. argument o heroinie, wybacz, ale idiotyczny. jak nic złego nie robisz to przecież niech i będzie ten pegaz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@jam_nie_login co to w ogóle za idiotyczna logika? Jak kupię TV w sklepie za 10 000 zł i mi się zepsuje a nie będą chcieli przyjąć na gwarancję to też powiesz "przecież ich gwarancja nie jest po to żebyś coś zyskał" Widzisz tu głupote swojego komentarza?
Może trzeba w google dawać ocenę 1 przy apce żabki z komentarzem, że system punktowy do bani, to może ktoś w firmie żabka się zreflektuje i coś zmieni ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@loyal_sir_dante: Nie wiem jak gwarancja, bo tam zawsze są różne kruczki przez które na nią nie zwracam uwagi, ale rękojmia jest akurat zagwarantowana przepisami kodeksu cywilnego. Natomiast promocja, jak sama nazwa wskazuje, jest po to, żebyś częściej robił zakupy. Czy gdyby dali losowanie nagród (samochód zawsze trafia do rodziny prezesa) lub zniżki na kolejne zakupy to czułbyś się mniej wykorzystany? To może zrobią, nagłaśniaj.
@jam_nie_login czyli jeśli chodziłbyś do restauracji która przykładowo co 10 stek daje za darmo (karta lojalnościowa z pieczątka, bez nazwisk żeby już nie było) i za 10 razem okazało się że dostajesz co najwyżej kopa w dupe to też byś stwierdził że promocji nie ma w kodeksie cywilnym "więc nie ma sprawy "?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@loyal_sir_dante: Pomijając, że pewnie bym w tym czasie zgubił tą kartę, zamknęliby knajpę lub wycofali steki z oferty, to pewnie bym to olał, a nie nabijałbym im jeszcze większej promocji na wykopie. Jak masz regulamin promocji, pewność że go naruszyli i wiesz kto jest stroną oraz umiesz wygrywać w sądzie, to śmiało, ścigaj ich. Mają budżet na takich marudów jak ty, na pewno i tak zarobią niezależnie od tego co zrobisz.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@loyal_sir_dante: Akurat ich oszustwa w aplikacji to nic nowego, poczytaj sobie tag. Nieraz dezaktywowali jakąś promocję przed czasem podanym w regulaminie i nie informowali o tym nigdzie. W rezultacie chodziło się po zakupy w promocji (wg. daty w regulaminie) a przy kasie okazywało się że promocja już się nie nalicza
@loyal_sir_dante: tez tak mnie wyruchali. Pisałem do nich, ale napisali standardowa regułkę. A napisałem, ze na kuponach widniała długa data i sie nią sugerowałem. Po paru wymianach maili, napisałem do nich, że moja noga już w żabce nie postanie i zamierzam dotrzymac słowa. A punktów mi przepadło bardzo dużo.