Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam dla was ważną radę radykalnie poprawiającą relacje z kobietami. Kobietom IT kojarzy się z guwnem. Ja wyglądam dobrze i zupełnie nie wpasowuję się w stereotyp informatyka, ale za każdym razem jak w temacie pracy wspominam o stanowisku programisty kobiety reagują zniesmaczone jak faceci na informacje o byciu samotną matką xDD
A jak jest grupka kobiet to wywiązuje się dyskusja, w której niektóre próbują mnie bronić mówiąc, że przynajmniej facet będąc programistą lepiej zarabia więc wbrew pozorom nie jest to aż takie złe. Od jakiegoś czasu mówię po prostu, że jestem inżynierem i wtedy rozmowa sto razy lepiej się układa, a jak bliżej poznaję dziewczynę to mówię, że inżynierem od tworzenia aplikacji, ale unikam słów pułapek jak programista czy nie daj Boże informatyk. Dla kobiet lepiej jakbyś powiedział, że jesteś pedofilem niż informatykiem xD Raz w rozmowie jedna mi wprost powiedziała przy temacie pracy błagam tylko nie mów mi że jesteś informatykiem tak jak mój były i jak powiedziałem, że nie jestem informatykiem tylko coś tam nawijałem o aplikacjach wtedy odetchnęła z ulgą i powiedziała ufff całe szczęście. Kiedyś próbowałem tłumaczyć, że programista i informatyk to nie to samo, ale nie miało to sensu, bo kobietom zawsze oba słowa tak samo negatywnie się kojarzyły. Za to bycie inżynierem bardzo pozytywnie jest odbierane, a aplikacje w telefonie dziewczyny lubią i również pozytywnie im się kojarzą.

#podrywajzwykopem #it #przegryw #blackpill #tinder #rozowepaski #logikarozowychpaskow #niebieskiepaski #logikaniebieskichpaskow #zwiazki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61cc1d330ed247000a9226ad
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Przekaż darowiznę
  • 50