Aktywne Wpisy
Kielek96 +55
Brazylia 2006 ależ to były dziki, zazdroszczę każdemu kto mógł ich oglądać na żywo.
#mecz #pilkanozna
#mecz #pilkanozna
AtriumCarceri +12
#przegryw lat 17, jakas kolka cziperki, czerwiec to matka dupska nie truje o bude. A ty wlasnie swoim hordziakiem ladujesz w howling fjordzie zeppelinem, podjarany bo pierwszy raz wiadomo... prywacik bo bieda, ale wspomnienia bezcenne, ano i taka muza leci
to juz nie wruci
to juz nie wruci
Zaczynaliśmy na wykopie i co jakiś czas miło mi tutaj wracać - zapraszam do historii na moim profilu.
Zapraszam do zadawania pytań w komentarzach. Mam wolny wieczór i spędzę go na mirko ;)
Krótki opis platformy. Podkreślę, że bierzemy najlepsze cechy rynku kryptowalut i przenosimy model ich wydawania na rynek gier.
GameCap.io - wyobraź sobie CoinMarketCap z grami video i z możliwością bezpośredniego kupienia gry od producenta lub puli płynnościowej gry. Ranking gier po ich wartości. Z rzeczy które pomogą jeszcze lepiej zrozumieć idee: https://www.youtube.com/watch?v=PAJ7a4mULXA
Gamexplorer.io - pierwszy na świecie explorer blockchain dla graczy. Wyobraźcie sobie, że wszystkie wasze gry, przedmioty do gier czy NFT będą tutaj w jednym miejscu. Dodatkowo na Gamexplorer działa zupełnie nowe forum, gdzie siła polubienia postu zależy od ilości posiadanej gry. Każda gra ma osobne forum.
Gamexchange.finance - wyobraź sobie, że w dzięki nam w przyszłości będziesz mógł zamienić 1 Cyberpunk na 0.6 GTA jednym przyciskiem.
GameWallet - wyobraź sobie portfel Bitcoina na telefon obok którego są gry, które możesz wysyłać tak jak kryptowalutę. Na PC GameWallet jest po prostu Steamem, korzystanie z niego nie różni się zbytnio od samego Steama. Ot, klikasz i grasz. Jak masz grę to możesz ją pobrać i tak dalej.
GamePaper.io - wyobraź sobie Kickstarter, gdzie będziesz mógł inwestować w gry. Twórca mówi, że zbiera 10mln $, sprzedając kopie w sprzed sprzedaży po 10$ - 1mln sztuk. Na rynek zostanie natomiast wypuszczonych 3 mln sztuk po cenie 30$. Inwestorzy kupują 1/3 podaży całej gry, dzięki czemu mogą osiągnąć zysk, a Twórca może zyskać środki na rozwój gry.
Na początek kilka pytań ode mnie.
1. Czym jest kartridż na blockchain?
Jest to token zgodny z ERC20 do którego przypisana jest licencja danej gry. Na przykład kartridżem gry Cyberpunk 2077 byłby token Cyberpunk 2077. Żeby mieć grę trzeba mieć jeden token. Kartridżem można się wymieniać tak jak kryptowalutą. Należy jednak pamiętać, że Twórca kartridża w momencie tworzenia kształtuje zasady rynku wtórnego, których nie da się zmienić i zarabia na nim. Przykladowo: CDProjekt wydaje 10 mln Cyberpunków z 50% prowizji za obrót wtórny. Kiedy wysyłam 1 taki Cyberpunk do kolegi kolega otrzymuje 0.5 Cyberpunka i musi kupić z rynku 0.5. Druga połowa trafia natomiast do Twórcy. Do ustalania wolnorynkowej ceny gry wykorzystujemy pule płynności. Za zapewnianie płynności grą zarabia się #.
2. Po co token #? Skąd jego wartość?
Twórca na rynku wtórnym może sprzedawać kartridże za wszystko - $, BTC, ETH, USDT, #. Natomiast każdy kartridż wydany z pomocą platformy GameContract.io i dodany na platformę otrzymuje nowe # w obrocie jako nagrodę dla zapewniających płynność. # jest więc tokenem płynnościowym, który zapewniać będzie płynność na rynku wtórnym gier, umożliwiając ich sprzedaż czy wymianę między sobą. Ponadto wszelkie reklamy widoczne na platformie będą do kupienia jedynie za #. # będzie również uprawniać do głosowania czy dana gra spełnia warunki wydania na platformie oraz będzie siłą głosu na forum poświęconym grą na naszym ekosystemie.
3. I gdzie ja będę mógł zagrać w pierwsze gry i kiedy?
W Marcu, na platformie GameWallet. Dla usera będzie to działać po prostu jak Steam. Kupisz sobie grę, pobierzesz i zagrasz. Nasz inwestor ma już działający Launcher, kwestia przepisania kodu dla nas.
4. Ale gdzie będziecie trzymać te wszystkie pliki?
Myślimy nad 3-4 rozwiązaniami i prawdopodobnie będziemy je łączyć. Na szczęście powstaje obecnie kilka zdecentralizowanych projektów, które mogą rozwiązać nasz problem. Obecnie myślimy nad:
1. Torrenty. 2. CDN - drogie. 3. Sia.
5.Kiedy ICO?
Jeszcze nie wiemy czy będziemy robić publiczną sprzedaż. Listingu można się spodziewać po marcu razem z premierą pierwszych gier.
Wesołych świat życzy
Szymon Jankowski
CEO HashUp
#kryptowaluty
Nie wołam nikogo. Będę wołał posiadaczy # dopiero na listing :)
Zdrowych, wesołych Świat!
0xf799D8466e1E30406D7Bfc082a46f1Ced33DF5C0
Kiedy zaczniecie się promować na Reddit?
@Picowaty91: Przed premierą.
0x133879De4a7C5b7719Df80A0D63a6BC32cc4D903
0xd8f8a5a22AA8207c87F443e19915CbD9ccaB8240
Będą jeszcze jakieś wystąpienia na KryptoSilesia? Partnerstwo na kanale już widziałem… :)
0xfEcf4A99c30D4370b3E4bddEc8f9c8d5dF41b669
0x81993f1c7476949B14762f520383D0e78f18F556
Komentarz usunięty przez autora
@OrzechowySos: o, to ja, to ja ;D
(nie wiem czemu ludzie wklejają adresy, ale hashup słynie z bycia mikołajem więc też podam: 0x97f319FfaBec3051fe99812eD9D8Fc5C565E8bE5 )
Zgodnie z tradycja wrzucam adres:
0xE32Cc23701219E60Bc301edb5534EAD086b64A4c
0x0549bb5Ea451188487A53A5CE0986424a9036042