Wpis z mikrobloga

Ukończyłem moda w około 55 godzin i w sumie to na plus:
- fabuła się klei, nie ma jakichś rozkmin w trakcie typu "kto jest #!$%@? synem kogo"
- duża liczba zadań, fajny pomysł z listami gończymi
- dubbing
- fajny pomysł z szybką podróżą i przewodnikami
- poziom trudności, w sumie gierka dla każdego i to było super
- fajny motyw z pozytywnym zakończeniem w 4 rozdziale który kończy grę
na minus:
- magia została skopana i to na maska, lipa że nie można zostać magiem
- trochę lipa z tymi teleportami
- jak grałem łucznikiem to był trochę absurdalny balans xD mogłem uwalić 90% bez problemu w 4 rozdziale ale jak wszedłem do kopalni to walka z królewskimi pelzaczami to była pomyłka, albo reszta bestii jest za słaba albo one za silne

Tak czy inaczej grało się super i polecam, pewnie wrócę za kilka miesięcy żeby ograć inny sposób
#gothic #kronikimyrtany
  • 13
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@BrakWolnegoLoginu: pełzacze są domyślnie odporne na obrażenia od pocisków. Ogólnie to wszystkie potwory mają jakieś podatności i odporności więc czasem warto zmienić brońna teoretycznie słabszą.

Teleporty, niby trochę lipa ale przy tym ile skryptow jest w questach to musieli przyblokować możliwość przeteleportowania się w #!$%@? z każdego miejsca.

A co do magii to chyba się zgodzę. Rozumiem że chcieli pokazać że Marvin nie jest wybrańcem bogów w przeciwieństwie do Beziego no
@Wiedmolol: inny typ broni to tylko miecze albo obuchy, ewentualnie magia, ja szedłem w łuk i byłem trochę w kropce, tym bardziej że inne pełzacze schodziły bez problemu. Po prostu więcej było podbiegania i uciekania przez co kopalnia zeszła mi bardzo długo xD
magia została skopana i to na maska, lipa że nie można zostać magiem


@BrakWolnegoLoginu: magia mechanicznie jest ok, wszystko pod granie magiem jest, jest mana, runy, kregi, balans, progress itp. Podejzewam ze czasowo/fabularnie nie mieli czasu albo checi na dokladanie sciezki dla maga

trochę lipa z tymi teleportami


@BrakWolnegoLoginu: w sensie ze tylko w pentagramach? mysle ze to ulatwia wiele spraw z ustawieniam npcow itp tak zeby tworcy mieli pewnosc
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BrakWolnegoLoginu: I mean, ja też szedłem w łuk i nie miałem tam żadnego problemu xD wiem ze przy walce zasiegowej nie masz wpływu na typ obrażeń ale build na łuk i tak jest tak OP że te małe fragmenty gdzie jest minimalne trudniej to niewielki problem.
@BrakWolnegoLoginu: ja grajac pod łuk miałem problemy z np. Ulrykiem, pokonałem go tylko dzięki roderichowi i przyzwanemu golemowi którzy ściągali agro, dodatkowo musialem go jeszcze spowolnić. Bez tych rzeczy nie miał bym na niego szans, ale to to nic, najwieksze jaja to były z ostatnim bossem którego musiałem ubić na godzie (na godzie tłukłem go dobre 5min) bo z łuku się nie dało a moja broń był tak słaba
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BrakWolnegoLoginu:
Pelzacze królewskie są mega silne. Gram bulidem z 2h i kuszą i z ledwą biedą dawałem im radę. Już z cieniostworami i niedźwiedziami szło na tym etapie łatwiej. Nie mówiąc o pełzaczu wojowniku, który padał na 4 strzały.
- trochę lipa z tymi teleportami


@BrakWolnegoLoginu: co jest z nimi nie tak?

- jak grałem łucznikiem to był trochę absurdalny balans xD mogłem uwalić 90% bez problemu w 4 rozdziale ale jak wszedłem do kopalni to walka z królewskimi pelzaczami to była pomyłka, albo reszta bestii jest za słaba albo one za silne


Z tego co wiem to różne moby mają różne odporności. Np. trolle i właśnie pełzacze są wytrzymałe
Pełzacze królewskie padały bez problemu


@TuNieMaZadnegoTelefonu: pamiętasz ile miałeś zręczności i jaki łuk jak je zabijałeś? Obecnie mam 150 zrę. i łuk z 145 dmg i mi się nie chce walczyć z królewskimi pełzaczami bo za długo schodzi, wrócę do nich później. Dodam, że aktualnie 3 rozdział.
@BrakWolnegoLoginu: Coo ty gadasz.Ja miałem takiego mindfucka, bo gierka mi sugerowała coś w ten deseń żeby robić wątek główny, a nie poboczne, nawet wczytałem trochę i pocisnalem fabule żeby zobaczyć czy coś się zmieniło, ale nic się nie zmieniło. Pewnie musiałbym wcześniej odrazu robić fabule