Wpis z mikrobloga

Łącze się w bólu i żalu, ja miesiąc temu za 2400 pozbyłem się polo IV 1.4 TDI, #!$%@?ła się turbina i silnik nie miał ciśnienia. Postanowiłem go sprzedać jako uszkodzony bo nie chciało mi się ładować kasy na wymianę całego silnika, turbiny, dpf-a, rozrządu i być może któregoś z wtrysków, już nie miałem do niego siły.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Esarmist: nie, układ jest czuły na paliwo. Zdechl mi na początku października. Przez 3 tygodnie auto stało bo mnie zwyczajnie #!$%@?ło. Jakoś w listopadzie oddałem do mechanika. Pompę paliwa w baku wymienili właśnie dlatego,że się syf z paliwa wytracił
@Trusky92 zawór EGR też w nim wymieniałem xD To był tak #!$%@? silnik, że szok. 3 cylindry trzęsły nim jak nie wiem co, kultura pracy była trochę lepsza od ursusa. Miał problem z odpalaniem w zimę, pod koniec pił strasznie dużo oleju, nie polecam nikomu.
Układ paliwowy umarł, nowe wtryski. Pompa wysokiego ciśnienia. Rozebrali bak i jeszcze pompę paliwe w baku czy jak to się nazywa.


@Fritzowski: czyli jakiś syf lałeś do baku? Przecież samo z siebie to nie padło. HDI to wytrzymała bestia, wystarczy lać paliwo z dowolnej markowej stacji.
@diofantos: Czasami idzie się #!$%@?ć na maxa w dieslach, spoko ja w moim 2.0 tdi wymieniłem wszystko co możliwe, łącznie z pompą napędu 4x4 - jakieś 12k złotych, ale kilka rzeczy zrobiłem po prostu profilaktycznie i oddałem to auto mojej kobiecie bo kupiłem sobie coś sportowego, na szczęście nigdy nie byłem zmuszony jeździć żadnym 3 cylindrowcem. Co prawda śmigam sobie teraz Polo 97' 1.4 benka, ale po prostu czekam na moją
@diofantos: Kupiłem Seata Leona Cuprę 2020, 7 DSG 2.0 TSI 290KM z 7300 przebiegu, jebnięty lewą stroną 2x drzwi, błotnik, koło, wahacz i jakieś duperele. Czekam na mojego blacharza bo aktualnie się przenosi do innego warsztatu, a nie chcę dawać do kogoś komu nie ufam. Niestety poczekam jeszcze tak do marca-kwietnia.