Wpis z mikrobloga

@mroznykasztan: no, ale to się robi. Część korków wynika właśnie z tego przecież. Buduje się Naramowicka, remontuje się Rondo Rataje, budowa Św. Wawrzyńca też potrafiła #!$%@?ć pół Dąbrowskiego od Tarzańskiej.

Ale miasto idzie w tym kierunku, żeby równoważyć transport. Przecież nawet to, co OP wyśmiewa jest w tym celu. Wyjebujemy auta z torowiska, żeby zbiorkom mógł furgać bez przeszkód.

@pawel694: to zależy od kierunku, bo jest x tematów, gdzie auto
@mroznykasztan: @kuraku: W zasadzie to chyba tylko jeden z kandydatów na prezydenta Poznania miał sensowny pomysł - Zysk. Startował z list PiSu, więc nie miał szans. Nie pamiętam już dokładnie jego programu, ale odnośnie kolei metropolitalnej to chyba miał konkretne pomysły, których brak Jaśkowiakowi.
ale odnośnie kolei metropolitalnej to chyba miał konkretne pomysły, których brak Jaśkowiakowi.


@saviola7: miał pomysły w zasadzie zbliżone do tego, co miasto realizuje
https://www.poznan.pl/mim/info/news/kolejowa-rama-poznania,121712.html

Plus miał pomysł premetra bazującego na tym, co już istnieje, czyli PST i trasie na Franowo, do tego dorzucił błyskotliwy pomysł budowy tunelu pod miastem, żeby dociągnąć linię z Franowa na Ławicę, tylko nie bardzo było wiadomo było skąd te setki milionów złotych na sfinansowanie tego wziąć.
Plus miał pomysł premetra bazującego na tym, co już istnieje, czyli PST i trasie na Franowo


@kuraku: No i to rozwiązałoby dużo problemów, bo obecnie tramwaje nie dość, że kolidują z jezdniami, to jeszcze mają przystanki co minutę.
@kuraku: wyśmiewam sposób myślenia a nie działanie.
Na około wszędzie jakieś progi zwalniające, że ludzie którzy omiają korki (które powstały przez zwężenie głogowskiej) też stoją w korkach bo każdy się wlecze przez te progi właśnie.
Argumentacja, że zwężenie głogowskiej nie wpłynie na płynność ruchu była idiotyczna, każdy wiedział ale oni nie.
Jednak myślę, że łudzili się właśnie tym, że ruch się rozproszy i zwiększy m.in. na Kasprzaka/Matejki. Udało się, tylko tam
@kuraku:

Plus miał pomysł premetra bazującego na tym, co już istnieje, czyli PST i trasie na Franowo, do tego dorzucił błyskotliwy pomysł budowy tunelu pod miastem, żeby dociągnąć linię z Franowa na Ławicę, tylko nie bardzo było wiadomo było skąd te setki milionów złotych na sfinansowanie tego wziąć.


Pestka i trasa na Franowo to właśnie premetro i tak właśnie powinno inwestować się w komunikację miejską. Szkoda, że jednak pestka to nie