Wpis z mikrobloga

Z miasta najmniej zakorkowanego, z tych większych, jaśkowiak i ekipa zrobili top 1. Brawo jaśkowiak.

No i jak to szło? Że zwężenie głogowskiej nie wpłynie negatywnie na płynność ruchu? Xd parodia miasta, a właściwie "władzy".

Top1

#poznan
  • 26
  • Odpowiedz
no, ale to się robi. Część korków wynika właśnie z tego przecież. Buduje się Naramowicka, remontuje się Rondo Rataje, budowa Św. Wawrzyńca też potrafiła #!$%@?ć pół Dąbrowskiego od Tarzańskiej.


@kuraku: No akurat przykład RR jest średnio trafiony - wygrał zupełnie inny projekt, z separacją ruchu - na powierzchni piesi, rowerzyści i komunikacja miejska, samochody pod ziemią. Potem stwierdzili że jednak za drogi ten projekt i zrobią tylko pudrowanie syfa.

Tak samo
  • Odpowiedz
Jednak myślę, że łudzili się właśnie tym, że ruch się rozproszy i zwiększy m.in. na Kasprzaka/Matejki.


@AshtarPL: ja bym raczej myślał, że liczyli na to, że część ludzi wybierze tramwaj, który jedzie zamiast stania w aucie( ͡° ͜ʖ ͡°)
No nie pykło.

jeszcze mają przystanki co minutę.

@saviola7: no muszą, inaczej nikt by nie wybrał, bo jeszcze bardziej by się rozjeżdżał punkt początkowy i końcowy( ͡
  • Odpowiedz
@kuraku:

ja bym raczej myślał, że liczyli na to, że część ludzi wybierze tramwaj, który jedzie zamiast stania w aucie( ͡° ͜ʖ ͡°)

No nie pykło.

Utrudnianie ludziom życia w taki sposób to bardziej zniechęcenie do życia w mieście, a nie do samochodu.
Ja po ostatnich podwyżkach cen biletów w MPK i m.in. w polregio, rozważam zakup samochodu i przeprowadzkę w inne miejsce...
  • Odpowiedz