@AshtarPL: Geniusze porobiły pomiary podczas lockdownu gdzie ruch zamarł, a teraz pewnie są w szoku, że samochody nie znikły. Zresztą nie są w szoku, oni to robią z premedytacją
@mroznykasztan: no, ale to się robi. Część korków wynika właśnie z tego przecież. Buduje się Naramowicka, remontuje się Rondo Rataje, budowa Św. Wawrzyńca też potrafiła #!$%@?ć pół Dąbrowskiego od Tarzańskiej.
Ale miasto idzie w tym kierunku, żeby równoważyć transport. Przecież nawet to, co OP wyśmiewa jest w tym celu. Wyjebujemy auta z torowiska, żeby zbiorkom mógł furgać bez przeszkód.
@pawel694: to zależy od kierunku, bo jest x tematów, gdzie auto
Wyjebujemy auta z torowiska, żeby zbiorkom mógł furgać bez przeszkód.
@kuraku: Tyle że nie chodzi o to, by złośliwie utrudniać jazdę samochodem po mieście a o to, by pociągów, tramwajów i autobusów kursowało jak najwięcej.
@mroznykasztan: no, ale nikt nie pojedzie tramwajem czy autobusem, który stoi w korku. Bo wtedy zbiorkom jest gorszą alternatywą, bo nigdy nie pojedzie z tego miejsca, gdzie jedziesz, dokładnie tam gdzie chcesz jechać. Polecam filmik i kanał w tym temacie.
Generalnie im więcej osób wybierze zbiorkom, tym lepiej dla tych, którzy muszą jeździć samochodem.
@mroznykasztan: @kuraku: W zasadzie to chyba tylko jeden z kandydatów na prezydenta Poznania miał sensowny pomysł - Zysk. Startował z list PiSu, więc nie miał szans. Nie pamiętam już dokładnie jego programu, ale odnośnie kolei metropolitalnej to chyba miał konkretne pomysły, których brak Jaśkowiakowi.
@turok2016: Ok, nie pamiętam "dokładnie". Ale pamiętam, że jako jedyny poruszał sensownie ten temat. Został wybrany inny. Ty pamiętasz wszystkie programy kandydatów? ( ͡°͜ʖ͡°)
Plus miał pomysł premetra bazującego na tym, co już istnieje, czyli PST i trasie na Franowo, do tego dorzucił błyskotliwy pomysł budowy tunelu pod miastem, żeby dociągnąć linię z Franowa na Ławicę, tylko nie bardzo było wiadomo było skąd te setki milionów złotych na sfinansowanie tego wziąć.
@kuraku: wyśmiewam sposób myślenia a nie działanie. Na około wszędzie jakieś progi zwalniające, że ludzie którzy omiają korki (które powstały przez zwężenie głogowskiej) też stoją w korkach bo każdy się wlecze przez te progi właśnie. Argumentacja, że zwężenie głogowskiej nie wpłynie na płynność ruchu była idiotyczna, każdy wiedział ale oni nie. Jednak myślę, że łudzili się właśnie tym, że ruch się rozproszy i zwiększy m.in. na Kasprzaka/Matejki. Udało się, tylko tam
Plus miał pomysł premetra bazującego na tym, co już istnieje, czyli PST i trasie na Franowo, do tego dorzucił błyskotliwy pomysł budowy tunelu pod miastem, żeby dociągnąć linię z Franowa na Ławicę, tylko nie bardzo było wiadomo było skąd te setki milionów złotych na sfinansowanie tego wziąć.
Pestka i trasa na Franowo to właśnie premetro i tak właśnie powinno inwestować się w komunikację miejską. Szkoda, że jednak pestka to nie
@AshtarPL: Napisałem nadrabiamy, poprzeczka jest cholernie wysoko postawiona ale uciążliwości parkingowe i rowerowo-paletowe (⌐͡■͜ʖ͡■) podajemy wam sztafetę właśnie ( ͡°͜ʖ͡°)
No i jak to szło? Że zwężenie głogowskiej nie wpłynie negatywnie na płynność ruchu? Xd parodia miasta, a właściwie "władzy".
Top1
#poznan
Ale miasto idzie w tym kierunku, żeby równoważyć transport. Przecież nawet to, co OP wyśmiewa jest w tym celu. Wyjebujemy auta z torowiska, żeby zbiorkom mógł furgać bez przeszkód.
@pawel694: to zależy od kierunku, bo jest x tematów, gdzie auto
@kuraku: Tyle że nie chodzi o to, by złośliwie utrudniać jazdę samochodem po mieście a o to, by pociągów, tramwajów i autobusów kursowało jak najwięcej.
Polecam filmik i kanał w tym temacie.
Generalnie im więcej osób wybierze zbiorkom, tym lepiej dla tych, którzy muszą jeździć samochodem.
@mroznykasztan: Jeżeli szukałeś pracy w Urzędzie Miasta - to już możesz szukać gdzie indziej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@saviola7: miał pomysły w zasadzie zbliżone do tego, co miasto realizuje
https://www.poznan.pl/mim/info/news/kolejowa-rama-poznania,121712.html
Plus miał pomysł premetra bazującego na tym, co już istnieje, czyli PST i trasie na Franowo, do tego dorzucił błyskotliwy pomysł budowy tunelu pod miastem, żeby dociągnąć linię z Franowa na Ławicę, tylko nie bardzo było wiadomo było skąd te setki milionów złotych na sfinansowanie tego wziąć.
@kuraku: No i to rozwiązałoby dużo problemów, bo obecnie tramwaje nie dość, że kolidują z jezdniami, to jeszcze mają przystanki co minutę.
Na około wszędzie jakieś progi zwalniające, że ludzie którzy omiają korki (które powstały przez zwężenie głogowskiej) też stoją w korkach bo każdy się wlecze przez te progi właśnie.
Argumentacja, że zwężenie głogowskiej nie wpłynie na płynność ruchu była idiotyczna, każdy wiedział ale oni nie.
Jednak myślę, że łudzili się właśnie tym, że ruch się rozproszy i zwiększy m.in. na Kasprzaka/Matejki. Udało się, tylko tam
Pestka i trasa na Franowo to właśnie premetro i tak właśnie powinno inwestować się w komunikację miejską. Szkoda, że jednak pestka to nie