Wpis z mikrobloga

@11262: a co jak ci powiem, że FIA sama się swoim regulaminem podciera? Najwazniejsze było żeby napięcie było do ostatniego wyścigu, a za doprowadzenie do sytuacji gdzie obaj kandydaci do tytułu mają tyle samo punktów to już w ogóle wypłacą sobie gigantyczne premie. No a to, że czasem trzeba było podjąć decyzję z dupy... cóż i tak część kretynów będzie tego bronić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
a za doprowadzenie do sytuacji gdzie obaj kandydaci do tytułu mają tyle samo punktów to już w ogóle wypłacą sobie gigantyczne premie. No a to, że czasem trzeba było podjąć decyzję z dupy...


@Adam26cm: Faktycznie, bo VER powinien jeszcze dostać +10 s za trenowanie startu ruszając z alei po czerwonej fladze. I spaść na P4.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@11262: a co jak ci powiem, że FIA sama się swoim regulaminem podciera? Najwazniejsze było żeby napięcie było do ostatniego wyścigu, a za doprowadzenie do sytuacji gdzie obaj kandydaci do tytułu mają tyle samo punktów to już w ogóle wypłacą sobie gigantyczne premie. No a to, że czasem trzeba było podjąć decyzję z dupy... cóż i tak część kretynów będzie tego bronić ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@
rozmowa o brake-checku miałaby sens gdyby nie to że chłop dosłownie całą prostą dawał zarówno miejsce do wyprzedzenia


@justkilling: Nie. Nie ma najmniejszego znaczenia co chłop robił wcześniej. Nie masz prawa gwałtownie hamować przed innym samochodem na prostej. Co tu jest trudnego do zrozumienia? Każdy kierowca doskonale rozumie czym kończy się hamowanie z samochodem na skrzyni biegów.
Nie masz też prawa nie oddawać pozycji kiedy dostałeś takie polecenie, ty nawet nie masz odpowiedzi na pytanie co wg ciebie powinien zrobić żeby było dobrze tylko powtarzasz ten brake check jak mantrę


@justkilling: Napisałem co powinien zrobić - NIE HAMOWAĆ GWAŁTOWNIE PRZED INNYM SAMOCHODEM. Kolizja powstała wyłącznie dlatego, że wdepnął hamulec i za to dostał karę 10s, a nie za nie oddanie miejsca. Nie ma ŻADNEGO znaczenia czy i jak
apisałem co powinien zrobić - NIE HAMOWAĆ GWAŁTOWNIE PRZED INNYM SAMOCHODEM.


@Tarec: no robił to przez całą prostą i nie doprowadziło to do oddania pozycji, z resztą nie piszesz co powinien zrobić, tylko czego nie powinien zrobić, ja się ciebie pytam co wg ciebie powinien zrobić, a na to nadal nie masz odpowiedzi.

Jak Cię ktoś nie wyprzedza, to Cię nie wyprzedza


Hit xD Przecież by dostał karę jakby nie oddał.
Przecież napisałem wyraźnie, że kara za brak przepuszczenia jest dyskusyjna, dla mnie niesłuszna, bo to Hamilton tego przepuszczenia nie wykorzystał. Ty jednak z jakiegoś powodu uważasz, że konieczność przepuszczenia Hamiltona uzasadnia gwałtowne hamowanie, które nie #!$%@? nie miało prawa skończyć się czymkolwiek innym niż kraksą. Co miał zrobić? Miał zrobić to co zrobił - zwolnić, ale BEZ HAMOWANIA -2.4g. Twój problem w tej dyskusji polega na tym, że nie odróżniasz jednej kary
@Tarec: Czyli chłop miał wybór, albo zahamować by przepuścić Hamiltona co MUSIAŁ zrobić bo dostał polecenie przepuszczenia, którego nie mógł zignorować bo kara. Pomimo zjechania na bok i zwolnienia wciąż nie mógł go przepuścić i wciąż wisiała na nim kara ale jak zahamował to należy mu się kara za break check XD

Może kary dla Maxa za oddychanie? Nie widzisz sprzeczności że przez to że Hamilton nie chciał wyprzedzić Maxa, ten