Wpis z mikrobloga

https://www.youtube.com/watch?v=vRhhS6BnLSY

1:30 Brak kary dla Botassa, nawet Crofty mówi że jest to niedozwolone. Ciekawe czy Alpine albo Redbull wniosą o apelacje.

Na filmiku nie ma ale skoro dostajemy kare za dotykanie tylnego skrzydla to za nietrzymanie odległości 10 samochodów. Skoro w Brazyli Max dostał kare 50 tys za dotykanie skrzydła Hamiltona to nie rozumiem czemu tutaj nie było akcji.

5:55 Brak kary dla Hamiltona za wypchniecie Maxa poza tor. Czepiam się ale Max dostał za takie coś kare i w tym wyścigu i w Brazyli.

Ogólnie ciężko nie mieć wrażenia że sędziowie bardzo przychylnie patrzyli na sytuacje związane z Mercedesa. Jestem w stanie zrozumieć 5 sekund kary dla Maxa za finalnie nie przepuszczenie Hamiltona (a właściwie przepuszczenie go chyba w tym samym momencie kiedy dostał kare XD). Ale incydent z przepuszczaniem to kolejne kuriozum do powyższej listy. Max miał prawo przepuścić Hamiltona gdzie tylko chce na torze. To że Hamilton nie chciał wpaść w detektor DRS pierwszy to jego problem. A skoro widzi że auto przed nim zwalnia to dlaczego za nim jedzie? Gdyby to była awaria w samochodzie Maxa to też by za nim jechał? Zgadzam się że ruch kierownicą był niepotrzebny i pewnie gdyby nie to sytuacja mogłaby mieć inny outcome.

Jeden wykopek napisał wczoraj mądrą rzecz. Red Bull gra ostro ale biorą to na klatę. Mercedes udaje że nie gra ostro i robią z siebie niewiniątka. To jest walka o WDC to jasne że będzie ostro, Max ma prawo jechać agresywnie, Lewis też ma prawo jechać agresywnie. Tylko niech zasady będą egzekwowane dla obu stron.

Fani Mercedesa bardzo chętnie posłucham waszych argumentów odnośnie tych konkretnych sytuacji.

#f1
  • 6
. Jestem w stanie zrozumieć 5 sekund kary dla Maxa za finalnie nie przepuszczenie Hamiltona (a właściwie przepuszczenie go chyba w tym samym momencie kiedy dostał kare XD). Ale incydent z przepuszczaniem to kolejne kuriozum do powyższej listy.


@TypowaCebula: Krytykujesz decyzję sędziów a nawet nie wiesz za co VER dostał karę.