Wpis z mikrobloga

Ciąg dalszy mojego zgłoszenia z tytułu rękojmi popsutego zamka w torbie Topeak - https://www.wykop.pl/wpis/61587475/ponad-rok-temu-kupilem-torbe-na-rower-ostatnio-zep/

Torbę wysłałem i sprzedawca mi odpisuje jak na pic rel. Wcześniej stwierdził, że rękojmia trwa rok i jeśli chcę to może mi dać 50 zł i w ten sposób rozwiązać kwestie (żeby utrzymać dobre imie sklepu). Nie znam się za bardzo na reklamowaniu z tytułu rękojmi ale trochę wygląda mi to na naciągactwo

#szosa #prawo #prawokonsumenckie
m4kb0l - Ciąg dalszy mojego zgłoszenia z tytułu rękojmi popsutego zamka w torbie Tope...

źródło: comment_1637675001MTAnXa7WLDq7krHZUcZFCz.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Hipodups: do żadnego UOKiK, oni nie zajmują się sprawami indywidualnymi tylko do rzecznika praw konsumenta jak już. @m4kb0l: To był nowy produkt, czy wystawowy/outlet? Jak nowy to jest 2 lata rękojmi.
  • Odpowiedz
@m4kb0l: Zapis o roku rękojmi jest sprzeczny z Polskim prawem, które narzuca 2 lata rękojmi dla osób prywatnych więc ma obowiązek wykonać rękojmie. Poza tym czas na zgłoszenie rękojmi wynosi 1 rok od dnia wykrycia wady, więc mogłeś wykryć wadę po miesiącu używania a odesłać teraz i wciąż wyrabiasz się w terminie(tym terminie roku co podał sprzedawca). Polecam wizytkę u Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta, bo sprawa jest bardzo prosta.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@m4kb0l: a to firma czy osoba prywatna? Jak sprzedaje jako firma to sobie może pisać co chce. Zresztą otwieraj dyskusje na Allegro
  • Odpowiedz