Jaką mogę zamówić sobie maszynkę do tatuowania w tym cieniowanie, UK? Jest tego bardzo dużo i nie ogarniam.
Na początek może być taka normalna igłowa, ale też aby miała opcję wymiany igieł. Nie znam się na temacie, może ktoś pomoże? Mam jakieś tam graficzne zdolności, ale nie chcę tatuować ludzi, a sam siebie. W tym nie chcę nie wiadomo jakiś grafik, a tylko proste linie i kontury jak np. numerki, serce, imię, 33, trinagle, 69. xD
@necikowsky: Wydaje mi się, że najlepiej w tym temacie poradzić się lokalnego studia a nie losowych ludzi w necie, szczególnie, że sam sobie chcesz dziary robić.
@michael-loken: No nie będę wioski robić za £30 i u typa w salonie zrobibybmi na nadgarstku numerek. To wole zapłacić więcej i się bawić sam i wiem ze tego nie s-------e. (: W tym kilku miejscach chciałbym sobie coś zrobić. Chodzi o małe symbole co maja może 1/1cm
@necikowsky: Bardzo możliwe, że właśnie s---------z, bo trzeba wiedzieć jak się obsługiwać maszynką i wbijać igły, nawet pod takie rzeczy, które wydają się proste - jak kontur.
@michael-loken: w------e mam kompletnie i przepraszam za wulgaryzm, ale to będą takie małe rzeczy, których się nie da s--------c. W ogóle na początku wezmę szmatkę ze skory i na niej będę się bawił. Taka szmatka, która jest z prawdziwej skory do osuszenia auta z pozostałości wilgoci. (: Dość drogia jest ale mam ich sporo, ale jedna wystarczy na sam test.
Niebieski, albo różowa pomóż jakiś/jakaś (: Wiem co chce odpierdaczać
@necikowsky: jak UK to wayne taylor. Koleś robi quality maszynki za Ok 1000zl. Taka na pewno ci wystarczy na długo. Pracuje na niej np taki tatuator jak tai9a
jakie polskie słodycze/przysmaki mogę kupić ludziom, którzy nigdy nic polskiego nie jedli? myślałam nad kabanosami, polskimi ogórasami i kisielem, ale co jeszcze mogłabym kupić to nie wiem
Jest tego bardzo dużo i nie ogarniam.